Gå til innhold

Probe95: Ford Probe 95' 2,0i.

Ranger emnet

Buzz

Anbefalte innlegg

• Svar 313
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, men da er du tydeligvis ikke Haakon =P

Kjente igjen den bilen på avataren din... Men da har han vel solgt den til deg.. :)

Å ja, hehe. Håkon Karlstad:D Skjønner, kjenner han. Han solgte den til meg vettu;) Så slapp den og dø så fort:tannløs:

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, skjønner :) Fin golf du har fått deg da... vet du hva han kjører rundt i nå eller?

ja, han har nok kjørt den litt hardt ja!

Hehe, er nok fare for det ja:D

Han kjører på beina sine, hehe Men låner Henrik sin V40 noen ganger. Ellers har han ikke noe bil..

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ha :P

Men står fast med et ganske vesentlig problem, som ganske mange her inne sliter med. Nemlig penger :)

Må få pussa ned litt rust osv en dag også....

Men blir mer motivert til å gjøre sånt når jeg får på nye felger tror jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha!? :P

Har stått hos mamma nå de to siste dagene... Pappa bor litt lengre opp i gata. Er vel der jeg er mest... :)

Snøen er borte her i Ski nå, så egentlig å legge på sommerdekk snart. Men venter til kjøp av nye felger med å legg over..

Har fått gjort litt igår kveld. Jeg og Niclas skrudde bil til klokka ble 4 på natta xD Vi satte i blant annet ny antenne-motor. Og jg vil konkludeere med å si at jeg hater clips! Skjønner ikke hvorfor intriøret blir satt fast med det. Når de blir gamle knekker de jo. etter å ha satt på interiøret satt jeg igjen med 3 ødelagte clips og en som ovrlevde, men den spratt bort.

Begynner å bli utålmoldig når det gjelder salg av scooteren nå! Vil bli kvitt den og få penger til felger!!! =S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

clips er no dritt, knekt alle og erstatta dem jeg=) Men ser på bilde av luftfilteret ditt. På den orginale boksen sitter luftmengde måleren, den går det ann og la stå igjen og sette nytt filter på den igjen. Men hva gjorde du da med den føleren som sitter i luft filter boksen? Jeg bare gjemte ledingen bort jeg:P Vet du hva vitsen med den er?:)

ford probe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen min er jo å sette på CAI'en ( Cold air intake ) På rørene er det gjenger til den. Men nå midlertidig har jeg også tatt av føleren, og lagt ledningen til side. Er ikke sikker på det. Men den kan gjøre at bilen bruker mere bensin mener jeg å huske at Niclas sa.. På Cai'rørene mine manglet det en brakett, derfor jeg ikke har satt det på. men må bare ta meg tid til å tilpasse osv. Men vil ha felger!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja har ikke helt skjønt hvorfor bilen sto lengre opp i gata :P men nå veit jeg jo det trodde kanskje du bodde der jeg.. du får hilse på engang du ser meg eller jeg er ute å kjører så kan vi jo slå av en prat :P

-Ford Sierra 2,8i drifter

-Ford Sierra 2,0 prosjekt

-Ford Scorpio 2,9i bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider