Totto71 Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Har en -93 1,6 GLS F med en litt pussig feil. Det startet med at motoren ikke stoppet da jeg slo av tenningen og tok ut nøkkelen. Jeg byttet derfor tenningsbryteren, men dette hjalp ikke så mye. Motoren stopper riktignok, men etter at tenningen er skrudd av kan strømmen skru seg på igjen. Dette skjer ca 10 sek etter at tenningen er skrudd av. På instrumentpanelet er det som om tenningen står i posisjon 2 (alle tenningslysene er på) men det er ingen strøm til viften. Om jeg vrir nøkkelen til pos 2 får også viftemotoren strøm og starter. Vrir jeg tilbake igjen, slår viften seg av, men lysene og lysene i instrumentpanelet lyser enda!!! Noen som har noen ide om hvor jeg kan starte å lete. Er veldig tungvint å måtte koble av batteriet hver gang jeg parkerer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
octawism Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 sjekk dynamoen din;) Hadde samme problemet med Kadetten min en liten stund. Sjekka ledningene og satte de ordentlig inn Men virker for meg som om du bør bytte børstene til dynamoen Alltid greit å sjekke spenninga på batteriet Siter Think for yourself! Question Authority! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg