Gå til innhold

VACN - Hva går jeg glipp av?

Ranger emnet

Tyrann

Anbefalte innlegg

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er faktisk 400,-, og du går glipp av masse strømlinjeformede kiser som skryter av "highline" bilene sine med 30" felger kjøpt hos Sharif!

Tråkker jeg på tær nå??? JAAAAAAAAAAAAAAA

Kaster jeg stein i glasshus???? Definitivt JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Mvh.

Tommy, som ble medlem i forrige uke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du går vel glipp av utrolig mye svada og skittkasting medlemmene seg i mellom.

VACN hadde jeg LANGT oppi halsen i mi tid. Aldri noensinne om jeg skal være medlem der igjen.

Men det er klart, det er min erfaring, og det står jeg for.

Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er noen tullinger der som på andre forum, samt mange dumme og usaklige diskusjoner til tider. Men med alle tilbudene som er på forumet, gruppekjøp og kunnskapen du får av å være der, det mener jeg er verdt pengene ihvertfall.

Og en ting til; du slipper 100 14 års gamle gutter som lurer på hva man kan gjøre med bestefarens Lada som de arvet for at de skal få draget på damene. Si hva dere vil om VACN, men det er mange hakk over dette barnslige forumet her, hvor det florerer av dumme, uvitende, og umodne fjortisser som tror de vet ditt og datt, har hørt av en som kjenner en osv. For at det ikke skal oppstå misforståelser, så er det mange vitende folk med kunnskap jeg bare kan drømme om inne på BF og, men så er det alle disse fjortissene som drar ned snittet betraktelig med dumme tråder og dårlig forumvett.

Jeg anbefaler å melde deg inn, for nesten samme hva du enn måtte lure på, får du svar på det der. Medlem på 2. året nå, og har knapt vært innom dette forumet etter jeg meldte meg inn der. Denne tråden var det Eiriksmil som tipset meg om på msn, det er den enestge grunnen jeg vet at denne eksisterer.

For å ikke nenve alle de omfattende og morsomme prosjektene som er der. Stikkord: S1 rørramme, Golf 16vT midtmontert motor med rwd, Golf 1 med S1 bredding og 20vT motor.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får tilgang til Audi delen av forumet hvor de fleste legger ut prosjektene sine, det samme gjelder for Volkswagen. Samt et off-topic forum og et bildegalleri. Du får også bladet bil og medlemsbladet treffpunkt i posten. En kalender og noen sykt fete klistremerker.. :blah:

Jeg var selv medlem der i 1 år, men hvis du bare blir medlem på grunn av forumet bør du bruke de penga på bensin i stedet.. Er bare svada.. Noen kule prosjekter, for all del, men har du ikke en ny Audi Rs4 med 751,4 hk, 24," felger, luftunderstell osv, får du ikke så mye konstruktivt ut av forumet dessverre. Ikke at du får så mye konstruktivt med grombil heller, men folk gidder i hvertfall å svare hvis du spør om noe.

1998 Opel Omega 2,5 V6

1988 Volvo 740-Solgt

1987 Volkswagen Golf-Solgt

Fartsgrenser er veiledende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke mye klokere av dette :wonder:

Lurer på om jeg slår til uansett, greit lei BF nå.

Tråder som "Hvordan ser jeg forskjell på golf 1 og golf 2" får meg til å lure på hva jeg gjør her. Er mye bra her og, for all del, men hadde forhåpninger om mye gromt på VACN sine "skjulte" sider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får tilgang til Audi delen av forumet hvor de fleste legger ut prosjektene sine, det samme gjelder for Volkswagen. Samt et off-topic forum og et bildegalleri. Du får også bladet bil og medlemsbladet treffpunkt i posten. En kalender og noen sykt fete klistremerker.. :blah:

Jeg var selv medlem der i 1 år, men hvis du bare blir medlem på grunn av forumet bør du bruke de penga på bensin i stedet.. Er bare svada.. Noen kule prosjekter, for all del, men har du ikke en ny Audi Rs4 med 751,4 hk, 24," felger, luftunderstell osv, får du ikke så mye konstruktivt ut av forumet dessverre. Ikke at du får så mye konstruktivt med grombil heller, men folk gidder i hvertfall å svare hvis du spør om noe.

Nå kjenner hvertfall ikke jeg meg igjen i det hele tatt. Jeg har langt fra den råeste bilen. Men har ALLTID fått svar på alt jeg lurer på. Med så mye personer samlet på ett og samme sted er det 99,9% sikkert at minst 1 på forumet har hatt samme spørsmål/problem/løsning/ etc før deg. Trenger du noen deler er det alltids noen som har liggende eller vet hvor du skaffer billigst. Masse gruppekjøp som allerede er nevnt. Ting og tang blir solgt billig innad i klubben. Vesentlig høyere snittalder der enn her. Drittkasting på forumet ser jeg også lite til. Ja det finnes alltids noen sorte får. Uenigheter oppstår og folk diskuterer. Men stort sett de jeg har i vrangstrupen der inne er på forumet her også. De 400 det koster å være medlem har du spart inn på 1-2 turer i butikken pga rabatter. I tilleg er det jo banekjøring, automotor&sport, treffpunkt og forumet. Jeg er hvertfall ikke i tvil om at det er værdt det.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har stor tro på vacn forumet, skal selv melde meg inn så fort februar måned kommer... hørt mye positivt. I og med det også koster en viss "årsavgift" så håper jeg de har bedre orden på forumet sitt i forhold til disse gratis sidene..

Kanskje jeg tar feil, men kjøp og salg delen på vacn er vel også en stor fordel for oss entusiaster?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har stor tro på vacn forumet, skal selv melde meg inn så fort februar måned kommer... hørt mye positivt. I og med det også koster en viss "årsavgift" så håper jeg de har bedre orden på forumet sitt i forhold til disse gratis sidene..

Kanskje jeg tar feil, men kjøp og salg delen på vacn er vel også en stor fordel for oss entusiaster?

Kjøp og salg delen+ gruppekjøp delen og selvsagt rabbatene man får er bra. Men vil si at for å lese om gamle golfer og diskusjon rundt disse er bilforumet bedre. Denne tråden er tross alt plassert i Golf 1 delen av bilforumet. Mange useriøse her ja, men samtidig mange flere som hjelper.

Man må ikke være medlem for å få tilgang til de delene av forumet jeg har nevnt her over. Bare litt vanskeligere å få kontakt med folk hvis de ikke legger ut nummer eller mail..

1998 Opel Omega 2,5 V6

1988 Volvo 740-Solgt

1987 Volkswagen Golf-Solgt

Fartsgrenser er veiledende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kjenner hvertfall ikke jeg meg igjen i det hele tatt. Jeg har langt fra den råeste bilen. Men har ALLTID fått svar på alt jeg lurer på. Med så mye personer samlet på ett og samme sted er det 99,9% sikkert at minst 1 på forumet har hatt samme spørsmål/problem/løsning/ etc før deg. Trenger du noen deler er det alltids noen som har liggende eller vet hvor du skaffer billigst. Masse gruppekjøp som allerede er nevnt. Ting og tang blir solgt billig innad i klubben. Vesentlig høyere snittalder der enn her. Drittkasting på forumet ser jeg også lite til. Ja det finnes alltids noen sorte får. Uenigheter oppstår og folk diskuterer. Men stort sett de jeg har i vrangstrupen der inne er på forumet her også. De 400 det koster å være medlem har du spart inn på 1-2 turer i butikken pga rabatter. I tilleg er det jo banekjøring, automotor&sport, treffpunkt og forumet. Jeg er hvertfall ikke i tvil om at det er værdt det.

x2! Kjenner ikke igjen det at man må ha rå og ny bil for å få svar. For meg så er det uten tvil den beste investeringen jeg har gjort med tanke på informasjon og diverse fordeler noen gang. Alle kan ikke like det, men jeg sitter kanskje 4-5t på VACN hver dag, og det grunnet at det er så mye som jeg vil ha med meg der, alt fra prosjekter til tilbud/gruppekjøp/kjøp og salgosv. Finner så å si alt av deler du måtte trenge der, og om ikke, er det alltids noen som vet hvor du finner det eller er behjelpelig med å skaffe det.

Dessuten syns jeg samholdet på VACN er veldig bra, og folk flest kommer godt overens, selv om det kan oppstå diskusjoner der som ellers i livet.

Invester de 400kr det er snakk om, Tyrann, så ser du fort om det er verdt pengene eller ikke.

Tråder som "Hvordan ser jeg forskjell på golf 1 og golf 2" får meg til å lure på hva jeg gjør her.

Ikke sant. Tror jeg ikke har sett en eneste tråd som kan stille på samme nivå som den tråden du snakker om her på VACN.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VACN-forumet er bare en liten del av det man får glede av ved å melde seg inn. Det å tilhøre et fellesskap som reiser på treff i inn- og utland sammen er kanskje det aller viktigste. Ved å være med får man med seg mye mer info om hva som skjer hvor mtp. treff enn det man får f.eks. her. Dette forumet blir nærmest som en "bamseklubb" å regne om man sammenligner;).

De 400 pengene er rimelig fort spart inn om man handler en del/har flere biler i drift (som andre klubbkolleger er inne på lenger opp). I tillegg knyttes uvurderlige kontakter.

Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VACN-forumet er bare en liten del av det man får glede av ved å melde seg inn. Det å tilhøre et fellesskap som reiser på treff i inn- og utland sammen er kanskje det aller viktigste. Ved å være med får man med seg mye mer info om hva som skjer hvor mtp. treff enn det man får f.eks. her. Dette forumet blir nærmest som en "bamseklubb" å regne om man sammenligner;).

De 400 pengene er rimelig fort spart inn om man handler en del/har flere biler i drift (som andre klubbkolleger er inne på lenger opp). I tillegg knyttes uvurderlige kontakter.

Støtter den ja... forumet er bare en brøkdel av klubben

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tull at du ikke får respons hvis du ikke har rs4 med 87998698hk. Er jo nok av eldre polo, jetta, golf, audi osv med motorer ned til 0,9L som får oppmerksomhet.

Noen rasshøl er det der som her, men det er ikke verre enn å legge plagsomme brukere til ignorer listen.

400kr er fort tjent inn med alle de rabattene og tilbudene man får via VACN.

05 Skoda Octavia L&K

75 Jaguar XJ6

Lenke til kommentar
Del på andre sider