Gå til innhold

VACN - Hva går jeg glipp av?

Ranger emnet

Tyrann

Anbefalte innlegg

Er bare det at det er en viss tendens til at folk kan mest om de eldste og de nyeste biler, motor og felger.

Nå skal jeg være litt slem med deg, hold deg fast;)

Litt av poenget med et forum som f,eks dette og Vacn sitt er at svarene på alle spørsmål fulgte ikke med da domenet ble opprettet, all info kommer fra medlemmene.

Finner du ikke info om noe så må lete andre steder, prøve deg frem selv, og heller være den første til å svare når noen andre lurer på det samme senere.

Når det er sagt så er logisk at folk har kunnskap om eldre modeller, da det meste er testet og utprøvd på disse.

Eksempelvis fant jeg ingenting verdifullt om feilsøking på Pierburg 2E2 forgasser, da 99% har kastet disse på dynga og brukt weber eller GTI motor, men da fant jeg alt jeg trengte å vite andre steder og ved å prøve meg frem selv.

Verdien av et medlemskap kan avgjøres litt av hvor du bor, og hva du egentlig er ute etter.

99,99% av det du finner av informasjon på forumet vil du finne andre steder, som f,eks Vwvortex, Fourtitude, Club GTI mm.

Men, ved å bli medlem er det lettere å komme i kontakt med personer som driver på med akkurat det samme som deg, mulighet for å bli med på treff osvosv.

Når en da i tillegg har mulighet til å benytte seg av rabattavtaler rundt om så går et slikt medlemskap i null.

Jeg for mitt vedkommende har vært medlem fra 2003 og nå frem til 2008, noe som har vært fem fine og lærerike år:)

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

[ironi]Wow, nå fikk jeg en oppvåkning![/ironi]

Selvfølgelig skjønner jeg hvorfor det er sånn, men det er litt synd at det er sånn. Kun det jeg ville ha frem, beklager hvis jeg burde formulert meg annerledes.

Og ja, jeg bruker andre forum aktivt også, sitter ikke og tror at VACN skal gi meg svaret på alt her i livet.

Vet ikke om de tre siste innleggene var rettet til meg, i så fall så er jeg klar over det å og som jeg sa i siste innlegget mitt så er jeg fornøyd med VACN, er en grunn til at jeg fornyet medlemskapet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hva er kr.400,- idag?

Ingenting!

Jeg kommer til å kjøpe meg en Golf 1 -82 modell og skal melde meg inn i VACN så fort ukelønnen er kommet inn på min konto.

At det er meget kunnskapsrike personer på VACN er det ingen tvil om og det passer meg meget bra da jeg vet nada og niks om Golf 1.

Bilen skal jo bygges om til det "unormale" så hjelp MÅ jeg ha!

Meld deg inn og bli med på treff og benytt deg av rabattavtaler etc.

Det jeg mener bør være den viktigste grunnen til å melde seg inn er det sosiale som er rundt dette med å eie en VW eller Audi.

Kanskje du får noen venner i samme slengen også?

Mvh

Pål N. Bergene

Kommende medlem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært medlem fra 2007, og angrer ikke et sekund på at jeg ble medlem.

I vår familie så har vi relativt mye både Audi og VW, nytt som gammelt (18 stk.). VACN sin styrke vil jeg påstå er mangfoldet både innen merker og tidsspenn, samt kunnskap innenfor disse kategoriene.

Jeg ser enkelte poster tråder med spørsmål de lurer på, for så å nærmest "rope ut" dagen etterpå fordi ingen har svart i tråden deres. Problemer da ligger hos trådstarter som har "litt" høye forventninger. Som det er nevnt tidligere her, så ser jeg det også som en ubetinget fordel at man ikke får mye svadasvar, men at man heller venter til "rett" svar kommer. :)

Dersom man mot formodning ønsker seg svadasvar/synsing, så er det vel så enkelt som å be om det i den enkelte tråd :)

just my 2 cents

AaMD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått tilbake gjestetilgangen nå jeg, så da sparte jeg ifølge noen ingenting :yodude:

Du går glipp av tilbudssidene, der er det mye bra priser ute å går på alt fra understell til baklamper.

Du går også glipp av prosjektforumene på både VW, Audi og Classic cars.

:worshipbm:

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider