norodd Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Måtte bestille navigasjons DVD til min nykjøpte BMW 520D, 2006 mod. med buisness nav. DVDen kostet 3700kr! Er det normal pris?? Synes i alle fall det var en drøy pris. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Koster 4630,- for kun oppdatering til Subaru. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Ja, navigasjonsCD'en er så dyr, men mener å ha sett den til en litt rimeligere pris hos enten Schmiedmann eller GS Bildeler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 Reagerte på prisen på dette selv. Syns det er rimelig dyre greier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wacman Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Måtte bestille navigasjons DVD til min nykjøpte BMW 520D, 2006 mod. med buisness nav. DVDen kostet 3700kr! Er det normal pris?? Synes i alle fall det var en drøy pris. Jeg jobber hos Stenshagen Bil i Oslo,der koster den 3.995,- Men du får oppgraderings-DVD'er til mye lavere pris,forutsatt at du har en DVD å oppgradere...:spin Siter Bayer til folket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Den som jeg har fungerer bare for østlandet. Vestlandet er ikke inkl. i den første utgaven i 2004 versjonen. Noen som har en som fungerer for vestlandet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wacman Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Den som jeg har fungerer bare for østlandet. Vestlandet er ikke inkl. i den første utgaven i 2004 versjonen.Noen som har en som fungerer for vestlandet? Kjøp deg oppgraderings-DVD'en... Da får du alt. Har du Navi pro eller Navi business? Siter Bayer til folket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norodd Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 Hei Kan dere fortelle meg hva som er forskjell på en oppgraderings DVD og en vanlig kart DVD, bortsett fra prisen? (Jeg har business navigasjon) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet Februar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 OppgraderingsDVD'en oppgraderer vel det du allerede har på navigasjonen. Har du f.eks en 01.2004 CD og det har blitt bygget nye veier over alt, så kan du vel bruke en oppgraderingsDVD (f.eks 01.2008) og få alle de nye oppdateringene inn på navigasjonen. Er vel gjort dette for at man slipper å kjøpe seg en ny DVD hver gang det blir gjort endringer i veinettet. Jeg har forøvrig dette i min E61 LCI; Original 01.2008 Europe map til Navi. Professional Kopi av 01.2008 Europe map til Navi. Professional med fotoboksvarsling Begge deler fungerer utmerket og sistnevntet, som er kopi, er gratis og fungerer like bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Februar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 Kjøp deg oppgraderings-DVD'en... Da får du alt. Har du Navi pro eller Navi business? Jeg har business navigasjon. Har 2004-1 dvden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Februar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 Det som er problemet saltkjelen er at 2004-1 ikke inneholder bla. Vestlandet, Nord Norge osv. Det er kun det mest sentrale østlandet, dvs. Bærum, Oslo osv. som er i kartet. Derfor blir min dvd navigasjon helt ubrukelig her på Vestlandet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wacman Skrevet Februar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 Da vil ikke en oppgradering virke,tror jeg.. Det må nok en 07 eller 08 dvd til for å komme videre. 07-2 og så en oppgradering...? Tror det blir billigere enn en 2008-1. (eller kjør en saltkjelen-versjon;) -funker det også. Heheh Siter Bayer til folket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blekkis Skrevet Mai 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 OppgraderingsDVD'en oppgraderer vel det du allerede har på navigasjonen. Har du f.eks en 01.2004 CD og det har blitt bygget nye veier over alt, så kan du vel bruke en oppgraderingsDVD (f.eks 01.2008) og få alle de nye oppdateringene inn på navigasjonen. Er vel gjort dette for at man slipper å kjøpe seg en ny DVD hver gang det blir gjort endringer i veinettet. Jeg har forøvrig dette i min E61 LCI; Original 01.2008 Europe map til Navi. Professional Kopi av 01.2008 Europe map til Navi. Professional med fotoboksvarsling Begge deler fungerer utmerket og sistnevntet, som er kopi, er gratis og fungerer like bra Jeg har prøvd og få lagt inn fotoboksvarsling, men får det ikke til. Hvordan fikk du det til ? ( Jeg har buisness nav 2007 ) Siter Volvo S60 R-Design 2011 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mai 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 Kjøp på ebay, billigere der.. Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 Blekkis.. Har du facelift eller pre-facelift? Er nok ikke mulig om du har pre-facelift. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg