Gå til innhold

Min volvo 244 GLT V8

Ranger emnet

volvo264

Anbefalte innlegg

Der kom bildene ja.. Var igrunnen mer rust enn jeg hadde sett for meg.. Du har litt arbeid foran det her ja..

Hvorfor har du to batterier i motorrommet forresten?

jessda...kommer desverre ikkje flere og nye før bilen er heime, kan ta opp til 3-4 uker=/ men men...

hadde ikkje forventa for mykje selv, so eg vart ikkje skuffa. men er langt i fra so mykje at enn ikkje skal orke og lage den til...folk graver no opp biler i ørken å fikser dem..so dette er ein smal sak, men ville ha ein bil med litt rust, er so lenge siden eg har sveiset. har utruli men sant savnet de litt også. må nokk vere en sjelden ting blant folk å savne..hehe

vart fortalt at der var ett nogså stort anlegg i bilen også, so er mest pga de kan eg tru, men motoren krever no litt strøm for å få drage den rundt med oppstart også kan eg tru..

General-Aasen

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ah.. Nei, var ikke SÅ mye at det ikke lar seg fikse, men det er alltid noe vet du.. :)

Den bilen der må være utrolig framtung vel? Stor V8'er og 2 batterier og greier.. :p Hadde jeg vært deg, hadde jeg flytta batteriene bak slik at det blir noe vekt der bak også. Men blir vel kanskje litt vanskelig da du ikke har hjulbrønner bak. :b

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah.. Nei, var ikke SÅ mye at det ikke lar seg fikse, men det er alltid noe vet du.. :)

Den bilen der må være utrolig framtung vel? Stor V8'er og 2 batterier og greier.. :p Hadde jeg vært deg, hadde jeg flytta batteriene bak slik at det blir noe vekt der bak også. Men blir vel kanskje litt vanskelig da du ikke har hjulbrønner bak. :b

joda, tar de med ett smil:D

ja kan tenke meg de ja..kjørte den på vinterføre med piggdekk soklart..nogså håplaust synst eg, max vekt framme og null bak..men mykje interiør var borte, og tomt bagasjerom osv..joda, hadde ikkje vert dumt de...vurderer faktisk og ha hjulbrønner på ijenn, bilen skal ikkje senkes mere enn de som er trur eg, so de ser litt nakent ut, uten brønnene..kunna faktisk tenkt meg fuelsel eller hvordan de skrives, baki der..får kansje redusert vekten noe..men får se, vanskelig og legge planer når bilen snart står 40mil her i fra=)

General-Aasen

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grom den da, nå kjønner jeg hva du mente med rust men det er

bare og ta det med 1 gang og få den strøken i lakk og karosseriet så har du en fett sleeper, synnes du burde beholde "looken " på den men !

men synnes du burde ta av en av tinga enten vinga eller tappa blir litt mye me begge. vis du hadde lakka den blank svart og beholdt kun trappa og alt crom og kjørt litt mafia stuk :D

lykke til videre med bygge dude!! :D

-- Har 242 med V8-- Prosjekt

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes ikke det ser SÅ ille ut:) litt kosing med sveiseappratet å litt nytt metall så blir d bra d dær:)

planer om skikkeli heil lakkering da?:)

jessda, sant so sant=)

blir vertfall delelakert der rusta er/har vert.

kan vere eg tar og lakker motor rom og innom dører osv selv.

og leverer bilen til lakkering, om eg ikkje får lånt ein lakkboks og lakker den selv. har litt lyst og kunne lakke skikkelig selv, har lakkert forsjellige karoseri deler tidligere og har vert veldig fornøyd...kan spare litt penger på de også=) litt dyrt og måtte sende alle bilene eg har til lakking ijennom tidene..

General-Aasen

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grom den da, nå kjønner jeg hva du mente med rust men det er

bare og ta det med 1 gang og få den strøken i lakk og karosseriet så har du en fett sleeper, synnes du burde beholde "looken " på den men !

men synnes du burde ta av en av tinga enten vinga eller tappa blir litt mye me begge. vis du hadde lakka den blank svart og beholdt kun trappa og alt crom og kjørt litt mafia stuk :D

lykke til videre med bygge dude!! :D

ja sant nokk, arbeidet som har vert jort for mange år siden var i grunnen greit, men vill komme tilbake med årene alikavell, slik som har sjedd...men når eg tar rusten, så gjere eg de skikkeli slik eg slepper og ta de ijenn selv noen gang solenge eg har bilen..

ja..synst de er litt mye med trappa å vingen, i tilegg til rutene som er sveist..men har ett so godt forhold til gruppe a vinge, so den vill stå på mest trulig..men får se.. har 1 eller 2 bila fra før eg lurer på og ha blank svart, blir litt mykje om alle blir svart...blir enten blå eller grønn..blir ein mørk farge vill eg tru da...men har jo all verden tid på å bestemme meg på enda so=)

joda..takker:D

General-Aasen

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jessda, sant so sant=)

blir vertfall delelakert der rusta er/har vert.

kan vere eg tar og lakker motor rom og innom dører osv selv.

og leverer bilen til lakkering, om eg ikkje får lånt ein lakkboks og lakker den selv. har litt lyst og kunne lakke skikkelig selv, har lakkert forsjellige karoseri deler tidligere og har vert veldig fornøyd...kan spare litt penger på de også=) litt dyrt og måtte sende alle bilene eg har til lakking ijennom tidene..

oki oki:) blir ra det der:)

ja sant så sant.. DYRT for lakkering og karroseri jobb:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider