Gå til innhold

Helt Konge PÅ Gardemoen Raceway I Dag!!!

Ranger emnet


Håkon A

Anbefalte innlegg

sto opp 08:00 i dag....var der oppe 09:00....var en av de 100 første der....fikk plass øverst på tribuna..hadde med campingstol...kjølebag med masse drikke og mat....paraply mot sola...solkrem.....mmmm...helt topp!!

skyfri himmel.....solbrent som F

 

å så var det lyden......fy faen det tok av! det må oppleves! det er det råeste jeg har sett.

hele tribunen rista....det skumma i urinblæra....trykka i brystet!

 

ingenting er som når 12000 hk fordelt på 2 biler raser nedover stripa i over 400 km/t

 

bestetia mens jeg var der ble 5.95 411 km/t

 

dere må dra opp dit i morgen å få det med dere! det er verdt det!!!! garantert!

 

TA MED HØRSELVÆRN!!!! det blir et møst etter hvert!

noen av dere som så batmobilen der oppe å syntes den gikk bra?

haha....kan ikke sammenlignes!..den glemte man fort!

 

detta var helt sykt perverst....ilden sto som sveiseflamme opp av eksosrøra...syyykt!

kan ikke sammenlignes med det man ser på tv.

 

lukta er helt sinnsykt! håhå..hadde det ike vært for at jeg var så jævlig brent skulle jeg dratt opp i morgen å!

dragcar :fire: wtf? jerkoff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Håkon A

sto opp 08:00 i dag....var der oppe 09:00....var en av de 100 første der....fikk plass øverst på tribuna..hadde med campingstol...kjølebag med masse drikke og mat....paraply mot sola...solkrem.....mmmm...helt topp!!

skyfri himmel.....solbrent som F

 

å så var det lyden......fy faen det tok av! det må oppleves! det er det råeste jeg har sett.

hele tribunen rista....det skumma i urinblæra....trykka i brystet!

 

ingenting er som når 12000 hk fordelt på 2 biler raser nedover stripa i over 400 km/t

 

bestetia mens jeg var der ble 5.95 411 km/t

 

dere må dra opp dit i morgen å få det med dere! det er verdt det!!!! garantert!

 

TA MED HØRSELVÆRN!!!! det blir et møst etter hvert!

noen av dere som så batmobilen der oppe å syntes den gikk bra?

haha....kan ikke sammenlignes!..den glemte man fort!

 

detta var helt sykt perverst....ilden sto som sveiseflamme opp av eksosrøra...syyykt!

kan ikke sammenlignes med det man ser på tv.

 

lukta er helt sinnsykt! håhå..hadde det ike vært for at jeg var så jævlig brent skulle jeg dratt opp i morgen å!

dragcar :fire: wtf? jerkoff

 

Hehe, du likte deg der skjønner jeg! :D

Tar vel kanskje en tur i morgen før jobben på kvelden.

Hvor mye kostet det?

Thomas

 

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår