Gå til innhold

Hvite baklys på EU-kontroll??

Ranger emnet

PoloDude

Anbefalte innlegg

Har akkurat åpna esken med de hvite/sølv baklyktene fra Hella med LED. Så oppdaget jeg refleksene som fulgte med og at selve lykta ikke har refleks,slik de orginale har. Har enda ikke sett noen med de refleksene på og lurte på om noen har hatt problemer på EU kontroll uten reflekser????????(de som ikke får godkjent bilen av kameraten på verkstedet) Tenkte at litt dobbeltsidig tape gjør susen på kontroll dagen men det er jo en stund til da.

-2011 Skoda Superb.

-Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"
-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pyse og pyse......hadde jeg bodd rett ved siden av biltilsynet så hadde jeg vel kanskje driti fullt og helt,men siden det koster TID og PENGER å komme seg turRetur så tror jeg at jeg bruker 3min på reflekser av og på. Men jeg regna med at du ikke var så veldig seriøs.....men jeg kan fortelle at på eu kont med den første bilen(Fiat Uno....ja det er en SKAM å innrømme det.....men det MÅ ha vært Sør-Norges mest strøkene...garantert) så hadde jeg fjerna 4ekstralys og han var veldig nyskjerrig.Ikke så lenge etter havna jeg i teknisk kontroll med lysa på og ble bedt å koble de om....så laga jeg en hurtig kobling,dro opp å viste bilen,dro hjem å kobla om. SÅ havner jeg i kontroll enda en gang der koblinga ikke blir komentert,men nå må lyktene flyttes lengre opp......YEA...WE LOVE BILTILSYNET I NORGE!!!!!!!!!!

Jeg solgte bilen jeg...............

P O L O FOREVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eh hvertfall VAG.

-2011 Skoda Superb.

-Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"
-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket).

Lenke til kommentar
Del på andre sider