LoW RiDeR Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 Klarte å herpe lmm her om dagen, og trenger derfor ny. noen som har noen synspunkter angående å kjøpe på ebay fra Deutschland? Denne for eksempel? Er jo omtrent gratis i forhold til i Norge.. Luftmassenmesser Audi A3, A4, A6, TT 1,8T NEU !!! bei eBay.de: Antrieb, Motor Getriebe (endet 11.02.08 18:24:04 MEZ) Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 Hvis du vil være helt sikker på å få rett ville jeg tatt et google-søk på delenummeret. Da finner du sider som selger orginale vag-deler, kjøpte litt forskjellig fra en slik nettside for noen måneder siden. Husker ikke hva siden heter men jeg fant den via google og delenummer. Mvh Rolf EDIT: den du har der ser jo ut til å passe, men jeg deler bare tips jeg har fått! Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 flott! nettopp det jeg var ute etter :) edit: Så kommer 1000kr spørsmålet: hva er delenummeret på 1996 audi a4 TQ LMM? Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 Står ikke det på da? Det gjør det på mange av delene som jeg har sett på ihvertfall...... Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 godt mulig, men da må jeg jo skru opp :( (ja jeg er en slappfisk :P ) Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 Ok,f*ck it. Jeg bestiller og håper på det beste. Svinebillig uansett så.... Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 Hehe, lykke til! :) Edit: Får man ikke pant på den gamle LMM'n til 1.8T motorene? Fikk det når jeg bytta min, betalte 6-700kr bare for en ny ved å levere inn den gamle. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 Ikke mer? trodde det var rundt 1200-1500 kr med pant jeg... Noen som har meldt seg inn i ebay.de før? får ikke til :( Får følgende feilmelding når jeg skal verifisere meg med visakortet mitt. Sie müssen folgende Angaben korrigieren, bevor Sie fortfahren: Bundesland - Bitte wählen Sie ein gültiges Bundesland aus. For de som ikke skjønner tysk betry dette at jeg må fylle inn riktig fylke/kommune. Er da ikke noe felt for dette? Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 Kanskje forskjellig sum avhengig av type motor den hører til? Aner ikke jeg :P hehe Jeg er medlem på ebay.de jeg, var null problem å registere seg der. Har ikke registrert fylke eller kommune noe sted, kun adresse og postnr. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 så rart.. Du fikk beskjed om å verifisere navnet ditt via post eller visa/mastercard du også? Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 Kan ikke huske det, mener jeg fikk mail etter jeg meldte meg inn med aktiveringslink/nr. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 Jeg gir opp.. Iallefall for denne gang. Umulig å komme forbi den jævla bundesland dritten Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 Da har jeg snakka med møller. Det var ikke inbytteordning på min modell :(:( kjenner jeg blir småsur nå. Uaktuelt å betale 3099kr for den. Da får jeg satse på å få registert meg på ebay.de, evt finne den et annet sted. Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birgerg Skrevet Februar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 Lag deg et eBay login på den engelske versjonen. Den kan du logge deg på ebay.de med også. ikke verre enn det Siter Bmw " The Ultimate Driving Machine" E30Cosworth.no Prosjekt: BMW E30 Cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 Takk for tips. Prøver nå. Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg