LoW RiDeR Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 Da var den bestilt. Håper jeg gjorde det riktig. Er ikke såå god i tysk at det gjør noe... hehe. Ble iallefall billig da. 76,15€ * 7,9830 = 608kr inkludert frakt. Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Februar 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 da var ordren bekreftet og betaling registrert i nettbanken min. Noen som har erfaring med slik utenlandsbetaling. Hvor lang tid tar det? Gleder meg til å kjøre med lmm igjen. har kjørt uten i 2 uker nå :(:( Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 Sist jeg handla fra eBay tok det en 5-6 dager fra jeg la inn bestillingen til jeg hadde varen på døra. Betalte med PayPal da. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Februar 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Det var jo utrolig fort, men jeg tipper de sender med post, og da kan det ta møkk-helvete-lang tid i tollprosessen har jeg hørt. Men men, som jeg har nevnt i andre poster så er det bare å ikke ha forventninger, så blir man ikke skuffa. Med andre ord, jeg forventer ikke at delen i det hele tatt kommer engang ;) Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg