{bct}=TOY= Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 Hei har gått til innkjøp av en 99 passat 1,8T nå som jeg skal bli sånn seriøs familiefar. Så lurte jeg på om det var noen måter å få Den digitale klokka til å vises etter jeg har startet bilen uten å måtte trykke på kjørecomputeren. for den slår seg automatisk til gradestokk når jeg starter. og det har jeg jo i klimaanlegget uansett og så opptatt er jeg ikke av utetempratur. Har prøvd å lese i instruksjonsboka, men den er bruktimport og jeg er ikke stødig i tysk. Siter _____________________________________________ 99' Passat 1,8T 98' Golf 3 cab (solgt) 86' Jetta (r.i.p.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q8oils Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 Nja, jeg har lest en del i instruksjonsboka men finner ingenting sånt! Tror den bare hopper automatisk over til gradestokken viss det er 3-4 grader eller mindre, men er ikke helt sikker på dette.. Kjedelig med småting som ikke er helt som du vil ha det! :drunk: Siter VW Passat 1.9tdi stv 98mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
{bct}=TOY= Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 jaja.. ikke noe krise.. bare lurte på om det var en innstilling.. får bare vente til det blir varmere å se da.. Siter _____________________________________________ 99' Passat 1,8T 98' Golf 3 cab (solgt) 86' Jetta (r.i.p.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Stemmer dette, den går automatisk over til gradestokken når det er under 3 grader ute, både ved oppstart og under kjøring. Dette er bare for å advare deg om at det kan være glatt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg