Marius88 Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 Noen som har en hatte hylle liggende, eller hvor jeg får tak i det litt billig er så jævli dyrt for den på vw. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nuzzepuza Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 lag selv :D d gjorde jeg Siter The Angel of pink-racing.com motto:Dæ går itte bra!men je ligg føre dej Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 stikk på et huggeri =) Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volks racing Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 hei jeg har en hel og fin hatthylle liggendes. Ta kontakt på best_av_alt@hotmail.com Siter Breeze Sjekk prosjektet på: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=35233&highlight=breeze Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg