AndreasKnas Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 Noen andre her på forumet som kjører clio? Legger ut noen bilder av clioen min: Hva syns dere? Siter Renault Clio 1,4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasKnas Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 Har fått på nye bak- og framlykter, men har ingen bilder med de på. Kommer vel om ikke så lenge:) Siter Renault Clio 1,4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
birkedirke Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 nice den der:) akk kjøpt meg clio selv, Siter clio 1.4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
troond Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 smooth bil!;D pent og kos og se på <3 legger ut et av min nå har et par til på galleriet, noen tips til og få den til og se litt bedre ut for en billig krone foreløpig?;> er helt orginal sofar ;o Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasKnas Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 smooth bil!;D pent og kos og se på <3 legger ut et av min nå har et par til på galleriet, noen tips til og få den til og se litt bedre ut for en billig krone foreløpig?;> er helt orginal sofar ;o Senk og felger, så blir det stor forandring. Er en begynnelse ;) Siter Renault Clio 1,4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vitiqo Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 hei jeg har en clio 94 mod. vet noen av dere hvordan jeg senker den bak. er dette vanskelig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg