Gå til innhold

Kadett B

Ranger emnet

murern79

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt meg en 73" Kadett B, og har noen spørsmål!

Det var noe krøll med det elektriske til lyktene forann, jeg har fått det til å virke, men tror det evt. mangler et rele, eller tar jeg feil om det skal sitte ett der? Hva kan skje om man ikke bruker rele hvis det skal være ett til lysene?

Bakrute varmeren funker ikke, men jeg tror at alle trådene i ruta er hele og det går strøm dit fra bryteren, men den blir ikke varm, hva kan det være?

Ellers så tror jeg det meste er i passe bra stand på den, bremsene virker og belegget på skoene var bra, så jeg må evt. bytte trommler, er det noe som evt er likt med f.eks kadett c?

Regner med at det ikke er lett å få tak i bak aksel til bilen, er vel ikke lett å få tak i noen annen akslling som tåler mer enn den 1,1 litern som sitter der heller, men hva er det "lettere" å få tak i evt. hvis den må byttes, synes det skrangler litt i den, er kanskje normalt.. hehe

bilen skal på EU-kontroll på fredag så etter det blir det noen "søndagsturer" håper jeg!

Håper noe har svar på noe av det jeg lurer på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjekk etter Eir (det blågrønne dritet) og jordingene og kansje mulig bytte ut kabelskoa ellernoe vist det er dårlige fra før`? jeg gjore dette på min kadett c...spraya 5-56 på og lagde bedre jording osv...så funka plutsli blinklys/hovedlys osv..:)

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider