Gå til innhold

Hjelp til felg str. på passat 3B

Ranger emnet

tomtom

Anbefalte innlegg

hei!

jeg bare lurer på om 225/40/18 med ET 35 og boltsirkel 5x112 passer på passat 3B?

hvordan blir det?

og hvor mye må jeg senke for at det ikke blir for mye rom i mellom bua og dekket?

nekter å valse også, så det må være en mellomting.

Hei:)

225/40 18 et35 passer kjempefint på bilen din, boltsirkel er riktig.. men husk på å få med tuv papirer på felgene hvis du vil ha disse inn i vognkort.. senk 55/40 eller kjøp deg justerbart:) min er senket 40/40 og den virker litt baktung..

min gamle sedan

050807_1940581.jpg

den jeg har nå

DSC00275-1.jpg[/img]

begge senket 40mm med 18"

2014 Skoda Superb, produksjonsuke 42

x2004 Ford Mondeo ghia X

x2005 Volvo V50.

x1999 VW Passat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må man ha tuv papirer på hjul da, den eneste gangen eg fikk hjul i vognkortet så sjekket de bare noe på dataen, og fortalte meg at de var innenfor målene, har også påskrevet tuv papiret eg fikk med senkesettet mitt hva de anbafalte å bruke, så det blir nok 19" på min..

http://www.bilforumet.no/faq.php

Maks 5 linjer i signatur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må man ha tuv papirer på hjul da, den eneste gangen eg fikk hjul i vognkortet så sjekket de bare noe på dataen, og fortalte meg at de var innenfor målene, har også påskrevet tuv papiret eg fikk med senkesettet mitt hva de anbafalte å bruke, så det blir nok 19" på min..

jepp, må ha tuv når det aviker mer enn 7,5mm på hver side, passat 3b har et 45 oginalt.

2014 Skoda Superb, produksjonsuke 42

x2004 Ford Mondeo ghia X

x2005 Volvo V50.

x1999 VW Passat

Lenke til kommentar
Del på andre sider