Robinson Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 Hei, Har en polo 6n1 98 mod og lurer på om det er fysisk muli å få plass til hovedlykter i min fra polo 6n2? Noen modifikasjoner må vel til. Grunnen til at jeg spør er at jeg vil montere godkjent xenon som så vidt jeg vet bare finnes p 6n2 og opp. Siter BMW 318i E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 De passer nok ikke.. Desverre.. Men du kan vel kanskje bruke følere fra 6N2 for nivåreguleringa? også trenger du vel spylerdyser.. Det er ikke selve lykta som gjør om det er godkjent. Du må ha automatisk høyderegulering, og lyktespylere.. Jeg har 6N2 som jeg ettermontert xenonlykter på (org), men det er ikke godkjent.. Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robinson Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 Var det jeg trodde.. Er det ikke slik at justeringsmotorene på xenonlykter ligger i selve lykten? Og så er vel optikken i xenonlamper beregnet for xenonpærer og.. Synes spredninga i linselyktene mine blir litt feil med xenon, men for all del, det gir et sabla godt lys og blender ikke særlig motgående trafikk, problemet er da selvsagt bakketopper o.l. Jaja, får bare vente til det kommer xenon til 6n1 eller bare kjøpe ny bil etterhvert. hehe Siter BMW 318i E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg