Oversetter Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 Oversetter igjen... og denne gangen leter jeg etter et ord som er i forbindelse med katalysatoren. Ordet er på fransk PRECATA. Jeg har forstått at det gjerne er i keramikk.. På denne tråden er det bilder av det: Bilde nr 9 , det står précata over. MRS-Passion.com • Afficher le sujet - [Reportage]Précatas-Garnitures 2003 - Catback HKS (Video P3) Det er visst pre-cats på engelsk, men det sier ikke meg noe. Har null peiling på bil.... Tusen takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oversetter Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 Ingen som vet hva precata eller pre-cats er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 Forkatalysator er det eneste jeg kommer på. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 Bilde nr 9 , det står précata over. Poster bildet for deg jeg :) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg