Gå til innhold

Jeg måtte bare!

Ranger emnet

loyfah

Anbefalte innlegg

Video - broadband - Videos - Top Gear

Får du åpnet denne da? Samme filmen i annen player.

fikk åpnan på youtube samma filmen tenker jeg ;)

så reklame filmen men rareste er når klippet kommer blir det svart med bare lyd haha pc er noe dritt mange ganger :)

noen som snakker nos i golfen eller?

dette kan jo ikke være bra over lenger tid?

og hva koster det å få fylt på disse flaskene igjen? hva inneholder egentlig i tanken?

Golf 4

Golf 3

Golf 2

bmw E30 325i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk åpnan på youtube samma filmen tenker jeg ;)

så reklame filmen men rareste er når klippet kommer blir det svart med bare lyd haha pc er noe dritt mange ganger :)

noen som snakker nos i golfen eller?

dette kan jo ikke være bra over lenger tid?

og hva koster det å få fylt på disse flaskene igjen? hva inneholder egentlig i tanken?

mener hu frøkna i min link prater om dette. papler om hvor mye det koster i forsikring, påfyll, kit osvosv. men det da UK, norge er det sikkert 20% dyrere. ( okei jeg finner bare på et prosentall men sånn sirka )

Tankene inneholder vel en gass som er veldig kald som gjør at drivstoffet blir mere kompakt. istede for 1liter disel ved 20grader så er det 0.8liter ved -20, tar jeg helt feil nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mener hu frøkna i min link prater om dette. papler om hvor mye det koster i forsikring, påfyll, kit osvosv. men det da UK, norge er det sikkert 20% dyrere. ( okei jeg finner bare på et prosentall men sånn sirka )

Tankene inneholder vel en gass som er veldig kald som gjør at drivstoffet blir mere kompakt. istede for 1liter disel ved 20grader så er det 0.8liter ved -20, tar jeg helt feil nå?

Ekke lov i norge det her gitt ;):spin Drittland

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er lov i norge da :P?

eneste man må gjøre i norge er å bare gjøre det og se hvor lenge det går.

dessuten går ikke akkurat politiet og sjekker oppi motorommet ditt / bagasjen så er fult mullig for det ;)

man kan jo heller ikke se TRIMMING heller så dette blir ganske vanskelig å få forbudt på en måte hehe..

Åssen gass er det i NOS?

Golf 4

Golf 3

Golf 2

bmw E30 325i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekke lov i norge det her gitt ;):spin Drittland

NOS er lov i norge. Men det stiller visse krav til å ha det i bilen. Systemet skal trykk testes med jevne mellomrom og det skal monteres av autorisert firma. Flasken skal festes på godkjent måte så den sitter godt ved event kræsj. Det stiller også kravc til merking siden du kjører med eksplosiv gass i bilen på lik linje med lastebiler som frakter farlig gods/gass. Sånn gul trekant med bilde av en eksplosjon hvis du skjønner. Fant reglene for dette en gang men husker ikke hvor jeg fant det. Så jo NOS er lovlig men det er med andre ord ikke bare å kjøpe ett kitt å kaste inn i bilen.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider