Gå til innhold

Min først bil

Ranger emnet

Matz H

Anbefalte innlegg

Så... jeg er snart 17 år, og jeg synes det er på tide å kjøpe seg en bil, har tenkt på noe for rundt kr 20 000,- har jævli dåli råa, siden jeg går på skole uten arbeid, men skal forhåpentligvis skaffe meg en jabb snart, og jobbe hele sommer, så får vi se hva jeg har til høsten.

anyways... har sett i flere uker nå etter hva jeg har lyst på, og har kommet fram til disse: Honda civic, Mitsubishi Eclipce, Mitsubishi Galant, toyota celica eller noe lignende.

Det jeg absolutt ikke skal ha er stasjonsvogn, vet ikke helt hvorfor, men synes bare at de er stygge.

Har lite peiling på bil egentlig, men er veldig bil intrisert, så noen tips?

Har tenkt å "mekke" litt på den helt til jeg får lappen, så om den ikke er så kul eller bra akkurat nå spiller ikke så mye rolle, så lenge det er billige deler osv.

Noen ideer?

Trenger ikke være de bilene jeg har nevnt, bare noe lignende ungdomsbil :)

min første post, så ikke bli sinte om jeg har skrevet feil eller på feil plass :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Du får ihvertfall en galant mellom '88 og '92 til den prisen, og det er knallgode biler! Kjøp 2litern,og de er ganske spreke og... Men det er vanvittig dyre deler...

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så lenge det ikke er stasjonsvogn, og helst ikke volvo eller opel, VW golf er det eneste jeg godtar av slike typer, må være flatt bagasjerom om dere forstår.

tenkte først på en daihatsu applause, men om jeg har forstott det rett, så synes mange det er en stygg bil, og ser ut vanskelig ut å skaffe deler/styling til den.

Men Civic, Galant o.l er svin billig på finn.no da, men kansje 92-94 modeller ikke er så bra? vet ikke jeg.

og MB, står det for mutsubishi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så, om jeg skulle ha valgt mellom honda civic: FINN bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler.

eller Mitsubishi Galant: FINN bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler.

hva ville dere ha valgt, litt dyrere Galant, men den er jo i mye bedre stand(ser det ut til)

Lenke til kommentar
Del på andre sider