volvo140lover Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 skal ha ny basser!! skal jeg gå for dynabel ELTEK AS eller skal jeg gå for pioneer ts-w3004spl? TS-W3004SPL Bil subwoofer - - Pioneer Produktarkiv Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 kommer jo ann på hva du er ute etter det, DY98 vil definetivt spille høyest :) Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chill Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 Ville prøvd DY98 da jeg ar hatt de pioneer`ene og syntes ikke dem spilte så høyt.. men litt bass var det da der. Siter Nå:Bmw E46 (x)Sabb 9-3 (x)Audi A4 (x)Mercedes 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 har ikke hørt dynabel bassere, men kan bekrefte at i lukka kasser så lage pioneer fine mørke/dype toner. ;) Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 Helt klart dynabelen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 men med tanke på at dynabelen koster 2500 og det koster 3000 for 2x12 pioneer.. å jeg er ute etter høy/dyp bass å hører mye på techno.. Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 jeg ville fortsatt valgt dynabelen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg