daggis Skrevet November 6, 2003 Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 Hei! Trenger rundt 8m radiatorlslange til bobla, motoren sitter jo bak, og radiatoren skal helt foran. Var og hørte på torshov, der hadde de ikke lenger enn meters stykker. På Tess hadde de, men der kostet det 450kr + mva pr. meter, blir litt dyrt med 4000 på radiatorslanger synes jeg. Noen som vet hvor de selger billige radiatorslanger? Er det nødvendig å kjøpe sånne med stålsurring invendig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet November 6, 2003 Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 legg rør eller finn en transporter på dynga Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daggis Skrevet November 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 Rør? Kobberrør tenker du på? Hvor får jeg tak i sånt i store dimensjoner da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet November 7, 2003 Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 du trenger ikke mer enn 30-40mm Ø, skulle holde det. da får du litt fart på vannet og. Rørleggere? Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet November 7, 2003 Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 Rør får du tak i hos Rolf Lycke på østre akervei. Men blir fort dyrt det også.... da du må ha alu eller rustfritt.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daggis Skrevet Desember 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2003 Originally posted by G60Turbo legg rør eller finn en transporter på dynga Da den radiatoren jeg hadde gikk til helvete igår lurer jeg på om jeg skal legge den foran allikevel, og tenkte litt på dette du nevnte om en transporter, du mener da de gamle med hekkmonter motor? Er det kobber rør eller plastslanger hele veien frem i disse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Bare legge den baki med vifter da? blir kanskje litt mye støy,, vet ikke jeg.. Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg