SaSSeR Skrevet Mars 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 Lenge siden det har skjedd noe nå.. Gikk på en støyt når jeg skulle presse krysspinnen ut av stempelet: Dette skjedde pga at de 2 motholdene på pressa ikke hadde helt samme høyde (ca 1-1,5mm i forskjell), så stempelet ble skeivt mens jeg pressa.. Så nå undrer jeg på hva jeg skal gjøre? Har sett meg ut 4 alternativer: 1. Hive skiten på dynga (Ikke noe gøy =p) 2. Skaffe ett orginalt stempel og bare skifte stempelringer på alle (Billigst) 3. Skaffe 4 nye stempel i første overdim, og borre (Litt dyrere, men overkommelig) 4. Ta'n helt ut med 4 nye høykompstempel som er litt større, borre blokka, plane topp og ny kam osv (Desidert dyrest, og tar lengst tid i og med at jeg ikke er stinn av gryn, men også garantert morsomst) Ellers har jeg skiftet diff på bruksbilen etter at jeg sprengte den forrige: Godt herpa med andre ord =p Siter [o]'90 Opel Omega 2.0i [o]'90 Opel Omega 3000 24v [o]'96 Opel Vectra 1.7TD [x]'78 Opel Ascona B 2.2i (2-Dørs) [x]'89 Opel Omega 2.0 16v Turbo "Lille Krokan" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet bruker Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Hvordan går det her da Martin?:) Er motoren kasta på dynga eller?;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaSSeR Skrevet April 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Nææ.. Den står på vent denne ja! :) Står i garasjen hjemme. Kjøpte jo leilighet å fikk en god del annet å bruke penger på :P Har ikke ork til å bygge noe værst av denne (enda vertfall), har smått planer om å bygge om Omegaen til 3000 24v til sommern når ferie å skattepenger kommer:) Da går vel det meste av penger dit ;) Siter [o]'90 Opel Omega 2.0i [o]'90 Opel Omega 3000 24v [o]'96 Opel Vectra 1.7TD [x]'78 Opel Ascona B 2.2i (2-Dørs) [x]'89 Opel Omega 2.0 16v Turbo "Lille Krokan" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet bruker Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Nææ.. Den står på vent denne ja! :) Står i garasjen hjemme. Kjøpte jo leilighet å fikk en god del annet å bruke penger på :P Har ikke ork til å bygge noe værst av denne (enda vertfall), har smått planer om å bygge om Omegaen til 3000 24v til sommern når ferie å skattepenger kommer:) Da går vel det meste av penger dit ;) Oooh, det blir et interessant prosjekt!:D Har ikke fått med meg at dere har kjøpt leiliget?;) Kommer sikkert innom en tur i Juni hvis dere ikke har startet kjøringen til ACR allerede..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaSSeR Skrevet April 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Joda kjøpte jo leilighet i mai(?) ifjor;) Når tenkte du å opp da? Tom å eller? Siter [o]'90 Opel Omega 2.0i [o]'90 Opel Omega 3000 24v [o]'96 Opel Vectra 1.7TD [x]'78 Opel Ascona B 2.2i (2-Dørs) [x]'89 Opel Omega 2.0 16v Turbo "Lille Krokan" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet bruker Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Joda kjøpte jo leilighet i mai(?) ifjor;) Når tenkte du å opp da? Tom å eller? Joda, stemmer;) Husker det nå!:op: Jeg kjører opp til Trondheim rundt den 6-8.Juni, plukker opp Tom på flyplassen og kjører opp til ACR den 10. eller 11. Juni:) Vi trenger nok en overnattingsplass ei natt der oppe!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaSSeR Skrevet April 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 (endret) Hehe:p Vi starter torsdag 11. på etter arbeid regner jeg med, for å komme til ACR den kvelden. Lønner seg da køen blir ganske lang, ganske fort på fredan oppi der :) Dere kan jo bli med å kjøre sammen med oss? Overnatting ordner seg vøtt;) Endret April 21, 2009 av SaSSeR Siter [o]'90 Opel Omega 2.0i [o]'90 Opel Omega 3000 24v [o]'96 Opel Vectra 1.7TD [x]'78 Opel Ascona B 2.2i (2-Dørs) [x]'89 Opel Omega 2.0 16v Turbo "Lille Krokan" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet bruker Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Hehe:p Vi starter torsdag 11. på etter arbeid regner jeg med, for å komme til ACR den kvelden. Lønner seg da køen blir ganske lang, ganske fort på fredan oppi der :) Dere kan jo bli med å kjøre sammen med oss? Overnatting ordner seg vøtt;) Fine greier!;) Mulig vi overnatter hos dere da og at vi slår følge med dere oppover på torsdagen hvis dere ikke har andre planer!:) Det får vi snakkes nærmere om etterhvert!:cool: Men nok o.t. nå..;) Skal ikke ødelegge tråden din:) Er interessant å følge med på slike tråder,så "keep up the good work"!:D Håper at du klarer å tyne et par hundre hk av denne til slutt!;):D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaSSeR Skrevet April 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Jepp! tar det senn:) Ett par hundre hk blir er det nok stund til det blir da, men det blir det i 3000'en istedet ;) Siter [o]'90 Opel Omega 2.0i [o]'90 Opel Omega 3000 24v [o]'96 Opel Vectra 1.7TD [x]'78 Opel Ascona B 2.2i (2-Dørs) [x]'89 Opel Omega 2.0 16v Turbo "Lille Krokan" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet bruker Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Jepp! tar det senn:) Ett par hundre hk blir er det nok stund til det blir da, men det blir det i 3000'en istedet ;) Bra!;) Lykke til!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg