Gå til innhold

Audi A4 Intercooler!

Ranger emnet

stene

Anbefalte innlegg

God kveld. Jeg skal kjøpe intercooler... og har funnet ett sett.

Turbofun

Nederst står det på siden: OBS ! Noen har map/temp sensor i orginal intercooleren. Det er det ikke laget hull for det i røret til dette kittet.

Noen som vet om denne sensoren sitter i den orginale intercooleren på en Audi A4 1.8T 1997?

*håper noen vet dette*

Audi A4 Avant S-Line Quattro 1.8T + BMW M3 Chassis

|Peugeot 306 2.0 (Solgt) |WV Golf Avant 1.8 (Solgt) |Audi A4 B5 1.8T (Solgt) |BMW E36 1.8 (Solgt) |Audi 80 cc (Solgt)|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, evt borre hull, sveise på en mutter og skru sensoren inn. Antar at det er gjort på orginale, om det sitter en sensor dær.

Ser at jeg skal kappe de rørene litt ved coolern å skjøte med lengre silicon slanger slik at de vises ute i sidene på RS4 fangern. Planlegger å bestille denne cooleren rundt 20 feb, så kan jo si fra til deg hvordan det er når jeg begynner å montere =)

Audi A4 Avant S-Line Quattro 1.8T + BMW M3 Chassis

|Peugeot 306 2.0 (Solgt) |WV Golf Avant 1.8 (Solgt) |Audi A4 B5 1.8T (Solgt) |BMW E36 1.8 (Solgt) |Audi 80 cc (Solgt)|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke det sitter noen sensor på den orginale intercooleren.

er nesten sikker hehe har det ikke på min, sjekket nå siden jeg har av fangeren. men det kan jo hende andre modeller har. ser ut som om du kanksje må skjære bort litt plast for å få plass ti denne.

AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD

X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007

X Passat 130 tdi 2003

X Polo color consept 1.6 (nos)1996

X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planlegger å bestille denne cooleren rundt 20 feb, så kan jo si fra til deg hvordan det er når jeg begynner å montere =)

Høres bra ut, er veldig klar for å freshe opp fronten litt ;)

Blir ikke førsteprioritet men det hadde vært gøy, si ihvertfall fra om eventuelle problemer..

:)

Mvh

Rolf

[X] Audi A4 1.8T 1997 Avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte intercooler fra autopower kosta 4500. ble skikkelig bra. må bare få meg rs4 fanger framme nå så blir det bra. Det var skikkelig fort gjort og montere. av med fangeren vekk med den orginale ic fjerne orginal slanger, skru fast ny ic og koble på nye slanger, alt fulgte med og passet perfekt. Fant ingen sensor på min orginale intercooler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte intercooler fra autopower kosta 4500. ble skikkelig bra. må bare få meg rs4 fanger framme nå så blir det bra. Det var skikkelig fort gjort og montere. av med fangeren vekk med den orginale ic fjerne orginal slanger, skru fast ny ic og koble på nye slanger, alt fulgte med og passet perfekt. Fant ingen sensor på min orginale intercooler..

:scared

Konge, må nesten sjekke ut det der :D

[X] Audi A4 1.8T 1997 Avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...