Reinert A Skrevet November 7, 2003 Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 Ta en titt!!! Skal vi gratulere oss selv da? med ny bil klubb? Forumet er ihvertfall oppe!Håper siden kommer snart og.. Skal konfigurere mer når jeg kommer hjem fra jobben imorra... Forslag kan postes i "ris og ros" treaden :D hehe :D BTW . funker mailene deres ? Mvh Reinert Andersen Admin and webdisigner Chrysler Club Norway Siter Honda Civic 1,4 IS HB Mod :1997 HK : 90 www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomasK Skrevet November 7, 2003 Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 Grattis grattis! :) Dette blir nok bra! Skal se om ikke jeg klarer å ordne noe rabattavtaler rundtomkring... ;) Har nettopp tatt kontakt med et stylingfirma i Tyskland som leverer direkte til Chryslerforhandlere i Norge. Mulig jeg klarer å få til noe på dekk og felg også, siden min far eier et dekkfirma i Sandefjord. Han skaffer i grunn det meste av kule felger fra USA (nettopp tatt inn chrome 17" Cobra felger til Mustang bl.a. og er over i Las Vegas nå for å finne noen nye fete leverandører). Siter 2007 Ford Mustang Shelby GT 1977 Ford Mustang II Mach 1 5.0 2005 Chevrolet Colorado 3.5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 hei rino! Du hadde ordna mail til meg?(stian@chrysler-club.org) Men kan du sende meg passordet mitt i mailen min? s_furuseth@hotmail.com mvh stian Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
desses Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Originally posted by TomasK Grattis grattis! :) Dette blir nok bra! Skal se om ikke jeg klarer å ordne noe rabattavtaler rundtomkring... ;) Har nettopp tatt kontakt med et stylingfirma i Tyskland som leverer direkte til Chryslerforhandlere i Norge. Mulig jeg klarer å få til noe på dekk og felg også, siden min far eier et dekkfirma i Sandefjord. Han skaffer i grunn det meste av kule felger fra USA (nettopp tatt inn chrome 17" Cobra felger til Mustang bl.a. og er over i Las Vegas nå for å finne noen nye fete leverandører). Betyr dette en egen rabattavtale for oss på forumet hos faren din i Sandefjord eller? Lønner seg for begge parter det vettu! Alle fra forumet handler hos far din og han tjener grovt og vi tjener noe på å handle hos han. ;) Bare en tanke! Hva heter firmaet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reinert A Skrevet Desember 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 vel... veit ikke om du har sett det , men siden heter http://www.chrysler-club.org dvs at det er folk som er medlemmer av forumet og kjører chrysler som får eventuelt rabatter som blir anskaffet.. også vidt jeg ser så kjører du en golf 2 , og det har vel veldig lite med chrysler og gjøre? Mvh Reinert Andersen Admin http://www.chrysler-club.org Siter Honda Civic 1,4 IS HB Mod :1997 HK : 90 www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
desses Skrevet Desember 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 hehe.. Lov å prøve seg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reinert A Skrevet Desember 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 leste en annen tråd , er det en venninne av deg som har neon? hu kan ta en tur innom da :D hehe Mvh Reinert Andersen Admin chrysler-club.org Siter Honda Civic 1,4 IS HB Mod :1997 HK : 90 www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
desses Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Hehe! En gammel eks, så jeg trur ikke det blir noe av! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg