Gå til innhold

Nå er klubbsida oppe!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Ta en titt!!!

Skal vi gratulere oss selv da? med ny bil klubb?

Forumet er ihvertfall oppe!Håper siden kommer snart og..

Skal konfigurere mer når jeg kommer hjem fra jobben imorra...

Forslag kan postes i "ris og ros" treaden :D

hehe :D

BTW . funker mailene deres ?

Mvh

Reinert Andersen

Admin and webdisigner

Chrysler Club Norway

Honda Civic 1,4 IS HB

Mod :1997

HK : 90

www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis grattis! :) Dette blir nok bra! Skal se om ikke jeg klarer å ordne noe rabattavtaler rundtomkring... ;) Har nettopp tatt kontakt med et stylingfirma i Tyskland som leverer direkte til Chryslerforhandlere i Norge. Mulig jeg klarer å få til noe på dekk og felg også, siden min far eier et dekkfirma i Sandefjord. Han skaffer i grunn det meste av kule felger fra USA (nettopp tatt inn chrome 17" Cobra felger til Mustang bl.a. og er over i Las Vegas nå for å finne noen nye fete leverandører).

2007 Ford Mustang Shelby GT

1977 Ford Mustang II Mach 1 5.0

2005 Chevrolet Colorado 3.5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
Originally posted by TomasK

Grattis grattis! :) Dette blir nok bra! Skal se om ikke jeg klarer å ordne noe rabattavtaler rundtomkring... ;) Har nettopp tatt kontakt med et stylingfirma i Tyskland som leverer direkte til Chryslerforhandlere i Norge. Mulig jeg klarer å få til noe på dekk og felg også, siden min far eier et dekkfirma i Sandefjord. Han skaffer i grunn det meste av kule felger fra USA (nettopp tatt inn chrome 17" Cobra felger til Mustang bl.a. og er over i Las Vegas nå for å finne noen nye fete leverandører).

Betyr dette en egen rabattavtale for oss på forumet hos faren din i Sandefjord eller? Lønner seg for begge parter det vettu! Alle fra forumet handler hos far din og han tjener grovt og vi tjener noe på å handle hos han. ;) Bare en tanke! Hva heter firmaet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel...

veit ikke om du har sett det , men siden heter http://www.chrysler-club.org

dvs at det er folk som er medlemmer av forumet og kjører chrysler som får eventuelt rabatter som blir anskaffet..

også vidt jeg ser så kjører du en golf 2 , og det har vel veldig lite med chrysler og gjøre?

Mvh

Reinert Andersen

Admin http://www.chrysler-club.org

Honda Civic 1,4 IS HB

Mod :1997

HK : 90

www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider