VeeDub Skrevet November 7, 2003 Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 Har nå brukt litt over 30 på å laste ned dette spillet etter å ha hørt så mye om det, og ble ikke skuffet på!! Patch som gjorde underverker for meg på by kjøring, fant jeg på denne siden:http://amigos.homelinux.net/~don/xi/plug.php?p=topdownloads (SL: Official Patch 1 BETA) Og til alle som vil ha spillet, men ikke finner det, ikke har ADSL,++ hvasomhelstannet. (Jeg har vært 1 av dem) Jeg kan brenne det ut på en CD for dere, alt jeg vil ha er en CD i posten, frimerker for retur og en takk. PM meg Mvh Tommy EDIT: Ikke noe vanskelig å legge inn spillet heller, putt in CD så popper en meny opp, klikk install, vent..... enjoy! Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet November 7, 2003 Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 du kan heller si hvor du lastet det ned fra, eller vi kan trade noe? har sikkert noe som er kult, eller du kan som sagt få noen cder.. edit: bor du på vinger?? jeg bor 3 mil unna.. lol lol lol lol lol lol er på vinger nesten annenhver dag Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet November 7, 2003 Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 Street legal er tøft! Alt for warez :D Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John Royal Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 har nettopp fått tak i dette spillet men når jeg prøvde å starte var menyen svart, det stod bare main menu oppe i høyre hjørne. vet ikke hva som er galt :( Siter kjør kollektivt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg