Gå til innhold

Noen som har erfaring med Kicker CVR12?

Ranger emnet

Orihime

Anbefalte innlegg

spiller høy og stygt, som det meste av kicker ;)

hehe har sjønt du ikkje lik kicker. eg synst det speler bra, eg kan ikkje klage på lydkvaliteten.

synst dei speler bedre enn Dynabel 9412- Sony xplode foreksmpel..

speler sjuk me bass, speler frå dei fleste "billig" subar på bass, det er den erfaringen eg sitt igjen me:blunk:

Honda Accord 91mod.

Powered by kicker:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har 2 stk:win eg er ganske fornøygd me dei.. speler ganske hefti!!

Så dem spiller bra ja :) Fått tilbud om å kjøpe noen for en billig penge. Så anbefaler du meg å kjøpe de? Er ikke ute etter noen som spiller perfekt, men som spiller bra og forholdsvis pent. Ser det blir nevt at de spiller stygt. På hva slags måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kicker er konstruert for å spille høy, og det på bekostning av lydkvaliteten... Det finnes selvfølgelig elementer som er dårligere en kicker. Vil si de ligger sånn midt på treèt...

Får du de superbillig, så kjør på ;)

Honda-Power: Mye av kicker spiller sikkert høyere en DY9412, men vet ikke om jeg synes de spiller penere... Og å ta med sony i denne diskusjonen, blir jo helt på trynet, de stiller jo i samme klasse som proson, boschman, tinley osv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kicker er konstruert for å spille høy, og det på bekostning av lydkvaliteten... Det finnes selvfølgelig elementer som er dårligere en kicker. Vil si de ligger sånn midt på treèt...

Får du de superbillig, så kjør på ;)

Honda-Power: Mye av kicker spiller sikkert høyere en DY9412, men vet ikke om jeg synes de spiller penere... Og å ta med sony i denne diskusjonen, blir jo helt på trynet, de stiller jo i samme klasse som proson, boschman, tinley osv ;)

Okay. Takk for svar :) Da har jeg blitt litt klokere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider