Gå til innhold

På utkikk etter ny bil

Ranger emnet

Hansien

Anbefalte innlegg

• Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den BMW'n var nice!

Hadde jeg vært i dine sko hadde jeg kjøpt bilen tvert! Leter man for lenge, blir man bare usikker og ender opp med en middels bil som man har til man finner den rette bilen noe som kan ta laaaang tid! (ja, jeg har brent meg der)

Mitt tips er: Kjøp BMW'n! Den peneste 3serien som er laget etter min mening!

(eneste som er drit er automat...)

Lykke til med bilkjøp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet egentlig ikke helt. er ikke så fan av automat.

og 210 er rett over grensa mi.

bilkjøpet skal ikke skje nå den dag i dag. men planen er å få diverse info om biler som jeg har lyst på. Få positive ting og erfaringer, negative ting og erfaringer fra dere. Og ikke minst, få vite hva som er svakhetene ved den og den bilen.

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan se det i signaturen din at du har Bmw..og om du er veldig fornøyd med dette så hadde eg ikke nølt med og kjøpe det samme bare nyere..då blir du garantert fornøyd..smell til på en e39 520 eller 523..få på den M5 fanger,senk,felger og litt småting så har du en drit fet bil til en fin pris:)

BMW 523i 96mod.

Mercedes 190E 92mod.--> (Solgt)Bilder

Det er Tysker som gjelder!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men så var det å få den m3'en forsikra på meg da.. det blir et større problem. ikke prismessig, men få forsikringselsak vil forsikre spreke biler på folk under 23 har jeg fått for meg.

har sett en del på e39 520 til 525 og det er flotte biler

lexusen var også et godt alternativ. får vell ringe på den i løpet av dagen eller morgendagen.

luxuslykter er bare heslige så de blir nok bytta ut mot noen litt finere i mine øyner

hvordan er det å skaffe litt styling, trim og annet til bilen

Og ikke minst, hvor i norge er:

Lykkeveien 20

7560 Vikhammer

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider