Gå til innhold

På utkikk etter ny bil

Ranger emnet

Hansien

Anbefalte innlegg

tusen takk for et godt og utfyllendes svar!

Burde nesten forstått at det var problemer med CDspiller da bortimot alle IS200'er jeg har sett på har uorginalt.

Det med at moddelkoden på IS200 og IS300 var såppas like tror jeg kan bli skummelt vist jeg får meg lexus.

Da ender jeg vell opp med å ha noen deler til IS300 fordi jeg så feil i farta.

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tusen takk for et godt og utfyllendes svar!

Burde nesten forstått at det var problemer med CDspiller da bortimot alle IS200'er jeg har sett på har uorginalt.

Det med at moddelkoden på IS200 og IS300 var såppas like tror jeg kan bli skummelt vist jeg får meg lexus.

Da ender jeg vell opp med å ha noen deler til IS300 fordi jeg så feil i farta.

Jo, bare hyggelig du :)

Du får kjøpt ramme til aftermarket CD-spiller på bilradiospesialisten til IS'en. Da kan du installere noe annet uten at det blir stygt.

Når det gjelder forskjellen på IS200 og IS300 er ikke den så voldsomt stor. Det er først og fremst front- og bakfanger som er annerledes osv. Kjøper du bodykit til IS300 og skal sette på IS200 må det tweakes en del :)

- '11 Lexus CT 200h
- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]
- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Om du ikke mot formodning skulle ha noen motforestillinger mot Smart, så kan dette være et morsomt alternativ: FINN bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler.

Bildene i annonsen var litt små... Se bilder av min her: 2005 Smart Roadster Coupé Brabus Xclusive - Jack Black - Trondheim, NO ;)

-Zav-

2005 Jack Black Smart Roadster Coupé Brabus Xclusive

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Ikke for å bumpe tråden, men har ikke sett de 2 siste innleggene etter "mabbutt"

Zavage: Tøff bil, skiller seg sikkert skikkelig ut :P Men vet nok ikke helt. Kanskje jeg kan gå for den vist andre bilplaner går i dass.

wium_henning: Tjaa.. ikke diesel, helst bensin med tanke på prisen på drivstoff den dag i dag. også mener jeg og at jeg ønsker at bilen skal skille seg litt ut fra den daglidagse bil. 5serie, regner med at du mener e39, er å se ute etter veien nå og da! Skiller seg nok ut med styling..

og BMW diesel med chip vet jeg at går unna, men vet også at det er langt i fra holdbart i lengden!

og ønsker nok å hive nedi noe annet i motorrommet vist det ikke skal være i orginal stand!

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audi S2.

Da har du iallefall en bil som tåler å trimmes uten at drivverket sliter med å henge med + at lyden av trimma Audi femmer er det kun Ferrari 355 som er på høyde med.

Senk og noen fine felger så er S2'n utrolig rå og samtidig litt diskrét.

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...