anseth Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 noken som veit om soundstream Reference Rf-60C er bra kompsett? eller bør eg satse på noke anna? har tenkt å vise meg litt fram på bygda. so må lage litt lyd. kjem sikkert til å kjøpe 15"-18" subwoofer. so må passe saman med det. har to soundstream tra 1400.2 til å drive kompsetta. skal inn i ein vw passat sedan 97mod. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 får og si det rett frem, så synes jeg det suger. hadde det tidligere, låt fælt. mulig det har kommet en ny forbedret modell siden den tid Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anseth Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 får og si det rett frem, så synes jeg det suger. hadde det tidligere, låt fælt. mulig det har kommet en ny forbedret modell siden den tid kor lenge sidan var det du hadde dei? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 1 1/2 år ca. Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noen Skrevet Februar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 fornøyd med mitt sett,tilsynelatende påkostet konstruksjon, god dynamikk,spiller høyt nok til mitt bruk og jeg kan ikke klage på lydkvaliteten. (lydkaliteten er jeg ikke voldsomt optatt av, så lenge det spiller moro og formidler lyd slik jeg liker det) bruker de i 5 literskasser (lukket), alpine dvd spiller, supra kabler, drevet av en brokoblet pca4.520 (ca 260 watt til hver side)delt på ca 80hz. fungerer utmerket og anbefales hvis du får de billig(ere). hadde ikke kjøpt disse til veil. pris, man får så mye annet moro til 4100kr. kan du utdype hva du er misfonøyd med codegen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anseth Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 eg får dei til 2000 kr.pga av at eg ikkje fekk noke glede av infinity kappa perfect 6.1. men eg kan altids kjøpe noke anna frå usa for same prisen. men spela det høgt? skal ha noke som gjer lyd frå seg. men vill og spele bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Februar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 da ville jeg heller beholdt kappa, sørg får og demp dørene dine skikklig, disse skal spille ganske så bra :) Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noen Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 kan du utdype hva du er misfonøyd med codegen ? for kort melding. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 dårlig dynamikk, alt får skarp diskant Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noen Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 du er misfornøyd med det jeg er fornøyd med. men diskanten kan vel dempes i delefilteret ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anseth Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 da ville jeg heller beholdt kappa, sørg får og demp dørene dine skikklig, disse skal spille ganske så bra :) trur infinity setta mine er sprengt. og det før eg fekk testa dei. får verfall lite bass ut av dei. og dei vrenge berre når eg skrur opp. so eg må kjøpe nytt. derfor lure eg på ka eg skal kjøpe. skal kjøpe noke som gjer god lyd. og som kan spele høgt. derfor lure eg på om soundstream Reference Rf-60C kan vere noke for meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg