Gå til innhold

Oppførsel (<---eksempel på dårlig topic-bruk!)

Ranger emnet


Wheelman

Anbefalte innlegg

Mannen erkjente at han slo, men nekter straffskyld. Ifølge politiet hevder 24-åringen at slaget ble fremprovosert, både verbalt og ved knuffing, av den fornærmede kvinnen.

 

- Tvilen om provokasjon har ingen betydning for legemsbeskadigelsen.

 

Kvinnen har to utslåtte fortenner, og det er det faktiske forholdet, sier politiadvokat Tor Anders Persen ved Follo politidistrikt til VG.

 

 

Javel, ser man det....:rolleyes:

Så om en dame i 40 åra dytter i deg, så kan man altså smelle henne i bakken? Denne karen tror jeg ikke er den skarpeste kniven i skuffen akkurat. For en idiot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ScOrPiOn`

Tipper jeg rett, så var han nok svart!!! Ening med Nismo.. ikke den skarpeste kniven i skuffa.. men får si det på en anna måte siden d er helg:D

 

Denne karen er ikke den sterkeste dråpen i sprit flaska ;)

 

*skål*

 

tror ikke hudfarge har noe med saken å gjøre:rolleyes:

x 1986 mod golf gti 16v

x 1995 audi 80 avant

x 1992 bmw 325i coupe

+ mange drittbiler ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by audi-maniac

tror ikke hudfarge har noe med saken å gjøre:rolleyes:

 

 

Det tror jeg...

 

Men uansett...Tror ikke hun var den skarpeste kniven i skuffa heller,eller kanskje godt briiisen...Det er vel ikke normalt at visst man ser en bil som er makan til en noen veninner av datteren har,så åpner man døren uten å se nøyere etter engang..Og det var sikkert en Corolla som en million andre har...Det er jo frekt å bare gå bort å åpne døra,hadde ikke satt pris på om moren til en kompis bare buste bort til bilen og åpna døren..:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jostein

 

 

Det tror jeg...

 

Men uansett...Tror ikke hun var den skarpeste kniven i skuffa heller,eller kanskje godt briiisen...Det er vel ikke normalt at visst man ser en bil som er makan til en noen veninner av datteren har,så åpner man døren uten å se nøyere etter engang..Og det var sikkert en Corolla som en million andre har...Det er jo frekt å bare gå bort å åpne døra,hadde ikke satt pris på om moren til en kompis bare buste bort til bilen og åpna døren..:rolleyes:

 

Jeg tviler sterkt på at det har noe som helst å gjøre med hudfarge her. Slik det er beskrevet, passer det utmerket godt til ola nordmann... Det finnes utrolig mange stokk dumme "innfødte" som kan finne på slikt...

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva faen får dere til å tro at det er noen mørkhudede som har gjort dette? Makan til oppførsel!!

 

Etter det jeg antar ville det stått med STORE bokstaver noe som dette: "gjerningsmannen er av utenlandsk opprinnelse", hvis det hadde vært det.

 

Makan til fabling.

 

Og tro meg.... fortsetter denne diskusjonen om rase så belønnes alle som har rasistisk holdning med utestengelse.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke hudfarge har noe med saken å gjøre
Det tror jeg...

helt enig, i 90% av slike tilfeller føler jeg det er akkuratt slike folk som gjør noe slikt. ivertfall alle slike folk du hører/leser/ser om.

 

blir faen sur og pga av dette. harregud viss noen hadde lukket opp døra mi og itte 2 sec såg at det ikke var meg hun trodde jeg var og beklaget seg hadde jeg bare smilt og sagt lykke til med neste bil, normale normenn/folk gjør ikke slik som skjedde her.

 

 

harregud. :rolleyes: :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår