Gå til innhold

Oppførsel (<---eksempel på dårlig topic-bruk!)

Ranger emnet


Wheelman

Anbefalte innlegg

når jeg fikk en tyrker(helt psycho) over panseret med kniv så skrev RA att det var en galen tyrker som hadde gjor dette..

 

alikevell etter han prøvet og drepe 3 stk så ble han løslatt dagen etterpå pga det ikke var alvorlig nokk,

 

si meg er det ikke alvorlig me en kniv opp etter halsen,NEIVELL!

hadde en av oss daua hadde det vært alvorlig da? kankje

fucku fucku

 

http://www.pirattaxi.net <-- mys der åg les

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by KERSHER

helt enig, i 90% av slike tilfeller føler jeg det er akkuratt slike folk som gjør noe slikt. ivertfall alle slike folk du hører/leser/ser om.

 

blir faen sur og pga av dette. harregud viss noen hadde lukket opp døra mi og itte 2 sec såg at det ikke var meg hun trodde jeg var og beklaget seg hadde jeg bare smilt og sagt lykke til med neste bil, normale normenn/folk gjør ikke slik som skjedde her.

 

 

harregud. :rolleyes: :rolleyes:

 

så du mener at alle med utenlandsk opprinnelse ikke er normale du da?? og at alle Nordmenn er normale.... Du er iallefall ikke en av de normale nordmennene

 

det er vel flere unormale nordmenn i dette landet enn det er innvandrere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som kersher sier er det ikke alltid de skriver "hvem" som har gjort det nettopp pga. av de som gjorde det... For meg høres dette ut som en ting "nye landsmenn" kunne funnet på, da det dessverre er (altfor)mange eksempler på lignende saker der nettopp disse har vært innvolvert... Det er slik man trekker konklusjoner, basert på erfaringer og informasjon, har ingenting med rasistiske holdninger å gjøre. Skal heller bøye meg i støvet om det en dag kommer frem at det var Ola Nordmann som var på færde....

04 BMW 320Cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jostein

 

 

Det tror jeg...

 

Men uansett...Tror ikke hun var den skarpeste kniven i skuffa heller,eller kanskje godt briiisen...Det er vel ikke normalt at visst man ser en bil som er makan til en noen veninner av datteren har,så åpner man døren uten å se nøyere etter engang..Og det var sikkert en Corolla som en million andre har...Det er jo frekt å bare gå bort å åpne døra,hadde ikke satt pris på om moren til en kompis bare buste bort til bilen og åpna døren..:rolleyes:

 

For det første, hva du tror spiller absolutt ingen rolle!

 

Og ja, det kunne vært noen rasshøl av noen utleninger!

Og det kunne minst like sannsynlig vært noen rasshøl av noen nordmenn!

Hadde du vist noe om det, hadde det vært en annen sak (ikke at hudfarge hadde spilt noen særlig rolle, men det at de hadde vært rasshøl hadde betydd noe)!

Du kan faen meg meg drite i å trekke beslutninger om at det er utelandske folk, bare fordi du hører om noe vold mot ei dame!

Har du ikke sett Nordmenn som er noen ubekvemme rasshøl så har du sett for lite av norge, så enkelt er det!

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mgsninja

Det eg hater med "slike" utleninger er at dem ødlegger for "de" andre. Blir fort lett å sette alle i samme båt.

 

jepp... stemmer så altfor godt.

 

Kjenne to utlendinger godt, begge greie folk. Og de liker ikke andre utlendinger av nettopp den grunnen. Når en fra Nigeria sier at innvandrere er noe dritt, og at godt over halvparten av de som kommer hit gjør noe faenskap, så ligger det faktisk noe i det.

 

Og det er disse som ødelegger for alle andre, og bruker opp skattepengene våre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår