Gå til innhold

Åssen klarer dere og drifte i Grand turismo 4?

Ranger emnet

TimBB

Anbefalte innlegg

Enkelt driftetips:

Ta en 4-hjulsdrevet bil, trim til ca. 350-400 hk og sleng på NOS-system. Så setter du på gatedekk, men ECONOMY bak og SPORT foran..! Da kan du dra noen heeeelt avsindige breisladder med bånn gass... Har noen replay der jeg drifter hele baner uten å verken snurre eller gå i betongen. Gøy! :-)

Min favoritt-driftebil er faktisk Subaru Legacy GT Wagon.... det sier litt om fysikkmotoren at denne kan brukes til denslags, mens biler som Nissan 200SX s14 er helt krise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble egentelig jævlig skuffet over Gt4 anngående drifting, men etter å¨ha snurret noen tusen ganger fikk jeg det sånn halveis til, uten at jeg kan komme med noen spesiell taktikk på det. Ble vel mer innlært teknikk samt andre tips som er nevnt tidligere i tråden.

Men vil nok anbefale forza 2 når det kommer til drifting, mye mer reell fysikk etc.

Mvh!

På bil jakt

[86] Utslitt bruksbil ala riskoker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Skru av alt på AIDS, kjøp deg en silvia el no pass på og end på rundt 200hk da du ikke trenger mer før du har lært deg og drifte i spillet. kjøp clutch, flywheel, og variable LSD. understell kan du ta senere når du har blitt vant til bilen og forstått måten og oppnå sladd/drift med bilen.

1. Styr med L3 istede for pilene da du for valgt hvor mye du vil svinge. Piltastene = full vreng om.

2. La oss si du har en høyre sving. når du nærmer deg svingen, sving til venstre, klem inn bremsen og bånn gass og sving til høyre samtidig. Prøv ut å finn din rytme. Det er ikke så vanskelig. Vil du se hvordan det gjøres søk på Gran turismo 4 tutorial elns på youtube.

GL

v-Audi A4 1.9TDI Quattro -04 x-VW Passat 1.8T Highline -99

x VW Golf IV 4Motion -99 x-VW Passat 1.8T Highline -99

x-Peugeot 406 1.8 -00 x-VW Golf 2 1.8GL -90

Lenke til kommentar
Del på andre sider