Gå til innhold

artikkler i bt: Dødslek i Ølen / Meningsløs guttehumor

Ranger emnet

jumbo

Anbefalte innlegg

Bt har rasket sammen litt hummer og kanari, og laget en ordentlig "Ungdomen nå tildags, hvordan skal dette ende " sak og hey, vår alles kjære har fått spalte plass han også :D

_len_jackass_138310a.jpg

Dødslek i Ølen

De raserer biler, båter og mopeder, råkjører med folk på taket og tenner på seg selv. Årsak: De kjeder seg.

Meningsløs guttehumor

Man bør være forsiktig med å gi disse «Jackass»-ungdommene oppmerksomhet. Det vil bare helle mer bensin på bålet, advarer medieviter Alex Iversen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja.. fatters fikk se bad acid filmen.. han sa at det var sånt dem dreiv med for 30 år siden også..

Men nå i de siste årene har jo Dv-Kameraene blitt så billige at nesten hvem som helst kan kjøpe/leie et og filme all dritten de finner på...

Er nok bare det som er forskjellen, at nå blir det laget skrytefilmer av det man finner på..

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er dum når man er ungdom, og det er vel ikke noe å legge skjul på... Men det blir også for dumt at alle dumme ting skal bli "scrutinized" av media slik som det gjør den dag i dag...

Som sagt, faenskap har eksisterert i alle år, men at vi er nå utstyrt med DV-kameraer og en grense som ikke er like klar som den en gang var... ;)

Er bare å kose seg så lenge man er ungdom, så lenge man forstår at det finnes en grense for hvor ekstremt dumt noen stunts kan bli... :P

Then again, it's of your own, free will...

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

før var det ingen som reagerte på sånne ting.... pga at alle var i mer fysisk aktivitet en nå til dags.

Idag sitter alle ungene inne å spiller data og tv-spill mens rattkjelken og sykkelen står som ny i garasjen...

Før gikk det an å slå seg på lekeplassen uten at det skulle komme en offentlig etat å rive lekestativet , for at ungene kunne skade seg på det.. og med en gang det var snø i byggefeltet rant vi på ski og akebrett ned veiene uten oppstyr...

når snøen har agt seg nå for tiden ser jeg knapt en unge som er ute å leker.. men jeg ser godt at tv'en lyser opp stuen dems...

og når noen kjører litt uskyldig moped og crosser nå så påstår avisene at det er dødslek... teit asså.. lurer på hvordan neste generasjon blir jeg.. kommer til å bli sofagriser hele gjengen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Freeman

og når noen kjører litt uskyldig moped og crosser nå så påstår avisene at det er dødslek... teit asså.. lurer på hvordan neste generasjon blir jeg.. kommer til å bli sofagriser hele gjengen....

ikke at jeg er så serlig aktiv av meg jeg heller men.. jeg var no hvertfall aktiv før når jeg var mindre.. så om ungen min (når jeg får en vel å merke) blir en lat liten jævel som heller sitter inne og glor på power puff jentene ennå gå ut og banke dabo gutt som kalla han en pingel..fyyy faen..da ska han få azza!!!

ska hive han på ræven ut av døra og si at han får ikke lov å komme inn før klokka 24..

han kan få hente maten i kjøkken vinduet..hehe

jeg ska ikke ha noen lat,feit faen av en sønn..eller datter for den saks skyld!!

http://home.online.no/~kaaaaa/images/webcrap-nov2001/images/fett.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider