Turbo 245 Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 Hei er det noen som har en versjon av vadis på norsk eller svensk.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lofsbergRacing Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 åjada Siter Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 www.nmhm.no - /hans/vadis/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo 245 Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 hei andreasH..er vadis en vanskelig å innstslere da,? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo 245 Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 Hei lofsbergRacing..vor fant du de..vanskelig å instalere da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lofsbergRacing Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 Hei lofsbergRacing..vor fant du de..vanskelig å instalere da flere år siden jeg gjorde det... last ned de filene som det linka til. så må du antageligvis bruke deamon tools eller lignende for å få kjørt "cd'n" Siter Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 http://www.bilforumet.no/700-serien/162881-volvo-verkstedsprogram.html Mykje god lesing... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo 245 Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 må jeg brenne det på dvd plater Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lofsbergRacing Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 må jeg brenne det på dvd plater ikke vis en bruker deamon tools ! Siter Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo 245 Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 va er deamon tools da..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjuz Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 ekke noen som har fått tak i vida (nyeste programmet) enda? Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo 245 Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 det gjik tregt å laste ned filene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast_740 Skrevet Februar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 Jeg lastet ned fra Pirate bay(torrents), også starta jeg programmet med "Magic Disc". Hvis du ikke veit hva Daemon tools, eller magic disc gjør, så lager den en slags dvd-stasjon som gjør slik at den filen du laster ned "blir" en dvd. men nå har jeg det på engelsk da....:( Siter Biler nå: 1990 740(FK,940 etc) 1973 144(bruksvogn) 1987 740 (bruksvogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo 245 Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 Hei fast_740.vordan kjører man deamon tools og magic disc.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjuz Skrevet Februar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 deamon tools lurer pc'en til å tro at du har en ekstra cd stasjon. for å starte .img .cue filene høyre klikker du på deamontols ikonet nede der hvor klokka er så står det virtual cd/dvd rom klikk på den så kommer en ny meny så velger du en device hakke noe å si hvilken du velger så på mount image. så finner du fram volvo vadis fila du lasta ned. grunnen til at det tar lang tid å laste ned er fordi det er sinsykt mange bilder der. når du instalerer er det mulig at du blir spurt om et passord og bruker navn dette finner du på den fila du laster ned. siden den er mounta går du på min data maskin eller my computer. derfra finner du volvo cd'en høyre klikker og explore så leser du en av nfo. eller txt filenen så skal det stå der. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg