volvojenta Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 mange som skal på dette løpet i år eller?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_No_Name Skrevet Februar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 :partyon: Jeg skal da ta meg en tur^^ Siter zzZZzzZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-A-E Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Skal lese noter gjennom skogene jeg ;) Siter Volvo 945 LT Volvo 242 L - 2,6L N/A "Go bilen" Volvo V70 TDI - www.garaget.org Volvo 242 B20 - Til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet Februar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 Skal lese noter gjennom skogene jeg ;) Tøft, for hvem da? Jeg skal kanskje dit;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-A-E Skrevet Februar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 Tor Inge Dahl Siter Volvo 945 LT Volvo 242 L - 2,6L N/A "Go bilen" Volvo V70 TDI - www.garaget.org Volvo 242 B20 - Til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brennracing Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 Jeg skal kjøre ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-A-E Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 klasse?? Siter Volvo 945 LT Volvo 242 L - 2,6L N/A "Go bilen" Volvo V70 TDI - www.garaget.org Volvo 242 B20 - Til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK1RACER Skrevet Februar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 Skal selvfølgelig ta en tur og titte. Bilen står i deler så vi får kose oss på skogen uten rattet i nevene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brennracing Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 kjørte kl 19. Men nå blir det vel klasse 12 utover tenker jeg;) Må sende no resultater til nbf nå så :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK1RACER Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 kjørte kl 19. Men nå blir det vel klasse 12 utover tenker jeg;) Må sende no resultater til nbf nå så :D Gratulerer!!!:thumb Hva kjører du med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Artig å se at NRK følger opp NM rundene på TV :) Og, så er jeg litt nysgjerrig på denne Fabia WRCen som suste rundt :D Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Artig å se at NRK følger opp NM rundene på TV :) Og, så er jeg litt nysgjerrig på denne Fabia WRCen som suste rundt :D Den til Tord eller Bernard? De er tøffe de Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK1RACER Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 Den til Tord eller Bernard?De er tøffe de Tord Linnerud leide denne av Bernhard Kongsrud. Har har byttet ut sin Mitsu Evo og Ford Focus med Fabiaer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brennracing Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 Takker og bukker.driver og ratter en corsa a gsi. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 Tord Linnerud leide denne av Bernhard Kongsrud.Har har byttet ut sin Mitsu Evo og Ford Focus med Fabiaer... Både tord og Bernard kjørte fabia på finnskog. Bernard hadde kjøpt to fabiaer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg