touran Skrevet Februar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 Jeg har RNS 300 i min 08 Touran, men ser nå at det er mulig å få kjøpt RNS 510 på eBay. Har lyst til å kjøpe, men er usikker. Er det noen som kjenner til om det er bare plug-and-play? Eller må jeg inn og programmere om noe i bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
touran Skrevet Mars 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 Det må da finnes noen. RNS 510 virker jo så mye bedre. Den har til og med kortleser i front. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet Juni 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2008 Det går fint ann å montere rns 510, men du må inn på verkstedet for å kode den om, pluss at du trenger radiokoden Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RS1 Skrevet Juni 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2008 Mange som har montert den spilleren på vw.audi forumet. http://forum.vwaudi-club.no/ Siter - VW Touran 2.0 TDI `06 -Peugeot 407 SW `06 X-VW Polo OA `01 X-Passat 2,5TDI V6 4M `01 X-Audi A4 1,8 avant `96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roansa Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 jeg har bygd om min Tiguan fra RCD510 til RNS510. Gikk bare godt. Jeg har Ross-Tech kabel så jeg kodet den om selv. Husk at RNS510 har fakra plug på antenne og GPS! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
touranski Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Har montert inn en slik en for ca 8 mnd siden i Touranen min (2007). Er godt fornøyd, men har litt "etterslep" på kartet (ligger noen meter etter virkeligheten), og AF-funksjonene i radioen virker ikke. Noen som vet hva dette kan skyldes? Hva er det som evt må omprogrammeres på verksted/via kabel (hva trengs av SW for å gjøre selv via kabel) Evig takksam om noen har svar på dette... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
protect78 Skrevet Juli 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2009 Har montert RNS510 i min passat 3c 06mod. fungerer perfekt, ingen etterslep eller noe annet feil. Men lurer på hvordan man kan få koblet til forsterker til evt en bass eller andre høytalere? Noen som kan noe om dette der ut :-) ???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjuran Skrevet Desember 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2009 Det går fint ann å montere rns 510, men du må inn på verkstedet for å kode den om, pluss at du trenger radiokoden ?? Hei Har en Passat 3C 2006 modell. Med Webasto varmer Har ettermontert RNS 510 i denne bilen. Fungerer vel og bra det. Men etter byttet ble menyen til Webastoen i MFD borte. Er det mulig å kode RNS 510 til Passat 3C 2006 modell og motsatt Eller må det byttes styreenheter / Gateway? Har bilen min på VW verksted men de gir meg veldig ukonkrete svar Kan noen hjelpe ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg