Omega b Skrevet Februar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 Hvis jeg lyddemper hele bagasjerommet med dynamat, hvordan vil det bli med sinaler til en gps bak i der? Sølvpapir laget på dynamat vil vel kanksje isolere for signalene? Siter 95 Omega b 2.0 16v 00 Audi A4 2.5tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet Februar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 Hvis jeg lyddemper hele bagasjerommet med dynamat, hvordan vil det bli med sinaler til en gps bak i der? Sølvpapir laget på dynamat vil vel kanksje isolere for signalene? Jeg skjønner ikke hva du skal med GPS i bagasjerommet, men alikevel.. GPS antennen trenger "fri" sikt oppover, ettersom at får sine signaler fra sattelitter over oss. Med fri sikt mener jeg at det ikke må være stål, e.l. over antennen, plast går bra. Glass går også bra, så lenge det ikke er isolerglass, som det er i noen biler. Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg