Gå til innhold

hva koster det å få lakkert en golf3?

Ranger emnet

callle

Anbefalte innlegg

det beste er vel å høre med noen som driver med dette i nærheten...???

beklager at jeg spør.

på en lørdangs kveld kan jeg jo ikke ringe sjappa som gjør dette.

men i forumet kan jeg jo spørre,sant.

det er jo sikkert mange her på forumet som har fått utført denne jobben som kan svare meg på det.

Audi A6 TDI 98-mod KCR tunet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan regne med 20.000 lapper hvis lakkerings firmaet skal pusse for deg og diverse.. men koster nokk fra 20 til 60 lapper avhengig bil og hvor mye som skal lakkeres.. blir jo dør stolper og motorom i tilleg og det er jobb!

men kan spare mye på å pusse selv og.men også problemer for lakkereren..

vet ikke hvor du holder til men ring Speic i oslo og snakk med en som heter Petter han kan iallefall jobben sin:)

Brobekkveien 64E

0582 Oslo

22 72 18 50

Golf 4

Golf 3

Golf 2

bmw E30 325i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan regne med 20.000 lapper hvis lakkerings firmaet skal pusse for deg og diverse.. men koster nokk fra 20 til 60 lapper avhengig bil og hvor mye som skal lakkeres.. blir jo dør stolper og motorom i tilleg og det er jobb!

60k? Da skal det være en ganske så stor bil.. Er da ikke noe poeng å lakkere opp motorrom hvis man skal lakkere opp bilen i originalfargen.. Det står også at karen bor langt nord. Tviler på at man definerer Brobekkveien som langt nord, men..

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider