colt Skrevet Februar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 Noen som har byttet dette på vectra B før ? ser ut at jeg må av med det ene motorfestet, registerreim dekselet osv... eller kan jeg gjøre det når jeg tar av ventil dekselet ? Siter Opel Vectra B 1996mod 1,8 16V -Lite gjort hittil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Turbo Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Jeg byttet kamaksel-føleren for en måned siden, fordi motoren begynte å fjuske under kjøring..! Siter - 92' BMW E34 520i M50 24V - Er bedre å komme 10 minutter for seint, enn mange år for tidlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colt Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 gjorde du det selv eller på verksted ? hvis du gjorde det selv, gi en liten forklaring hvordan man gjør det... Siter Opel Vectra B 1996mod 1,8 16V -Lite gjort hittil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Turbo Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Dette gjorde jeg selv. En enkel jobb, syns jeg. Jeg fjernet viftereima, dekselen til den andre reima og lokket (lokket som er over og sjuler tennpluggene, byttet pluggene og!):) Jeg klippet av føleren og satt på ny (litt styr å koble sammen ledningene igjen) Kjøpte føleren på Biltema. Siter - 92' BMW E34 520i M50 24V - Er bedre å komme 10 minutter for seint, enn mange år for tidlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg