Gå til innhold

LHD R32 GTR

Asim

Anbefalte innlegg

Her er etpar bilder jeg fikk av bilen min etter at den er ferdig med ombygging til venstre ratt. Bilen skal etter planen forlate havna i dubai i begynnelsen av neste uke..... :D

DSC00025.gif

DSC00032.gif

Her også et lite utdrag av mailen jeg fikk :D

Now we having lots of fun because Drag season has started. Yesterday the guy who test drive your car made 9.7 in Drag with his Skyline. His car has T88 1.8 boost and NOS

Dette er dragracing på ekte måte... denne tiden er vel og merke MED reaksjonstid, 98blyfri og gatedekk.

Tro meg... denne mannen er GAAAL!! hahah... han kjørte meg religiøs der nede....

Det er forøvrig denne bilen som kjørte 9.7:

PIC00132.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Ostby

ÆÆÆÆ fy faan å deilig! Er det bare meg som blir seksuellt opphisset av skyline?

Ps. er ikke det buret i veien?

Når jeg så på bilen gikk buret ned helt intil fronruta og igjennom dashbordet. De har tydligvis gjort om dette. Jeg vet ikke om buret er i veien, blir det et problem så er det ikke store jobben å bygge det om.

Men jeg regner med at bilde kanskje lurer oss litt... litt spent på å finne ut det faktisk.

GLEDER MEG VILLLT!!! :D åhhåhåhåhå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Asim

Når jeg så på bilen gikk buret ned helt intil fronruta og igjennom dashbordet. De har tydligvis gjort om dette. Jeg vet ikke om buret er i veien, blir det et problem så er det ikke store jobben å bygge det om.

:D åhhåhåhåhå

bures går vel kansje fram til dempertårnene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg regner med at bilde kanskje lurer oss litt... litt spent på å finne ut det faktisk.

GLEDER MEG VILLLT!!! :D åhhåhåhåhå

Asim! Din snabb :D

Synes det så ut som om bilen generelt var i "litt" bedre stand?

Kan du gi meg en liten prøvetur når smykket kommer :rolleyes:

Trond Gulbrandsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by STROSEK 911

Asim! Din snabb :D

Synes det så ut som om bilen generelt var i "litt" bedre stand?

Kan du gi meg en liten prøvetur når smykket kommer :rolleyes:

bare se ikke røre.... hahah

neeiiddaaa.... blir nok mange prøve turer.

Jeg tenkte vi kunne ha den som lånebil på Crazy Tuning... så mens man leverer sin bil til trimming, kan man criuse rundt i en R32GTR.... hadde ikke det vært noe ? ;) :op

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare se ikke røre.... hahah

neeiiddaaa.... blir nok mange prøve turer.

Jeg tenkte vi kunne ha den som lånebil på Crazy Tuning... så mens man leverer sin bil til trimming, kan man criuse rundt i en R32GTR.... hadde ikke det vært noe ? ;) :op

Blir vel mange som leverer inn bilene til trim da :) Kan tjene stort på det!

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider