Gå til innhold

Powerfilter (Kon-Filter) på 35i

Ranger emnet

Per-Harald

Anbefalte innlegg

lite tips er jo alltid å nevne hvilken motor...

Passat GT 115hk?

Skal være en tråd om en som mekket et kon på adapterplate her ja, eller snarere eget rør/holder for massemåleren med konfilteret og.

Beklager.. Er en GT 1,8i 107 hk..:)

Fant adaptere på Biltema som passer på golf.

Skal prøve det i første omgang..:)

1989 VW Passat GT stv. 1,8i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Har du motert dette? bilde?

jeg skal også på med et sånt nå... 2.0gt 115hk

hvilken golf kjøpte du branket til?

fungerer det helt fint?

Har montert det og det funker helt greit..:P

Har ikke fått satt på Filteret enda, Men det kommer iløpet av de første dagene..;D

Jeg er ikke sikker hva slags golf, men regner med det er golf 2 1,8i. Jeg bare gikk på biltema og sammenlignet de 3 typene de hadde og så valgte jeg en med øyemål og det passet utmerket..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lite tips er jo alltid å nevne hvilken motor...

Passat GT 115hk?

Skal være en tråd om en som mekket et kon på adapterplate her ja, eller snarere eget rør/holder for massemåleren med konfilteret og.

Du finner det i tråden min, men nå har jo biltema kommet med adaptere så hvorfor slite seg ut med det da? :) hehe.

Det eneste som er problemet er at hele dritten henger etter du fjerner luftfilterboksen, så da må du lage et stag som kan holde filteret over "bakken" :)

Skal få tatt bilde av den og... hehe, merker at det er lengesiden jeg har vært her nå. hehe

Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges!

AutoDB AD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Du finner det i tråden min, men nå har jo biltema kommet med adaptere så hvorfor slite seg ut med det da? :) hehe.

Det eneste som er problemet er at hele dritten henger etter du fjerner luftfilterboksen, så da må du lage et stag som kan holde filteret over "bakken" :)

Skal få tatt bilde av den og... hehe, merker at det er lengesiden jeg har vært her nå. hehe

Jepp:) Var på biltema og kjøpte brakett, la bare kon filteret i den nedre delen av boksen jeg..:P Så slapp jeg å henge det opp med noe:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok...

Er det noen som har kjøpt powerfilter på biltema da?

jeg er noe skeptisk til at det blir å funke...

Hva er det beste filtret? hvem skaffer dette?

Liker ikke powerfiltrene fra biltema, Er bare en slags "Myggnetting" i front av huset, som bare stopper de største partiklene, men ikke finkornet sant o.l som det kan bli mye av fremme der, Er vel K&N og Greenfilter som ligger høyest på den lista tror jeg:) Har et lite K&N filter med sånn carbondeksel rundt og det skal visst være ganske bra..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider