Per-Harald Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Hei! Er det noen som har noe erfaring med å sette kon-filter på passat 35i? Må man lage seg en brakett selv på luftmassemåleren, eller er det noen som har prøvd noe annet? Kunne ikke finne noen tråd som ga meg noe skikkelig svar..:) Håper på svar..;) Siter 1989 VW Passat GT stv. 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 lite tips er jo alltid å nevne hvilken motor... Passat GT 115hk? Skal være en tråd om en som mekket et kon på adapterplate her ja, eller snarere eget rør/holder for massemåleren med konfilteret og. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Harald Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 lite tips er jo alltid å nevne hvilken motor...Passat GT 115hk? Skal være en tråd om en som mekket et kon på adapterplate her ja, eller snarere eget rør/holder for massemåleren med konfilteret og. Beklager.. Er en GT 1,8i 107 hk..:) Fant adaptere på Biltema som passer på golf. Skal prøve det i første omgang..:) Siter 1989 VW Passat GT stv. 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Harald Skrevet Februar 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Har nå kjøpt brakett på biltema og den passer perfekt..:) Så nå er det bare å smekke på filteret og fyre opp..;) Siter 1989 VW Passat GT stv. 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Bilder er påbudt! ;) Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Harald Skrevet Februar 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 [/img] Siter 1989 VW Passat GT stv. 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LunaTic_Drifter Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 Har du motert dette? bilde? jeg skal også på med et sånt nå... 2.0gt 115hk hvilken golf kjøpte du branket til? fungerer det helt fint? Siter *why drink and drive, when u can drift and slide!?* -00mod e46 "blacline" http://www.bilforumet.no/3-serien/240696-blackline-e46.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Harald Skrevet Mars 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 Har du motert dette? bilde? jeg skal også på med et sånt nå... 2.0gt 115hk hvilken golf kjøpte du branket til? fungerer det helt fint? Har montert det og det funker helt greit..:P Har ikke fått satt på Filteret enda, Men det kommer iløpet av de første dagene..;D Jeg er ikke sikker hva slags golf, men regner med det er golf 2 1,8i. Jeg bare gikk på biltema og sammenlignet de 3 typene de hadde og så valgte jeg en med øyemål og det passet utmerket..;) Siter 1989 VW Passat GT stv. 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LunaTic_Drifter Skrevet Mars 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 Ok... Er det noen som har kjøpt powerfilter på biltema da? jeg er noe skeptisk til at det blir å funke... Hva er det beste filtret? hvem skaffer dette? Siter *why drink and drive, when u can drift and slide!?* -00mod e46 "blacline" http://www.bilforumet.no/3-serien/240696-blackline-e46.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 lite tips er jo alltid å nevne hvilken motor...Passat GT 115hk? Skal være en tråd om en som mekket et kon på adapterplate her ja, eller snarere eget rør/holder for massemåleren med konfilteret og. Du finner det i tråden min, men nå har jo biltema kommet med adaptere så hvorfor slite seg ut med det da? :) hehe. Det eneste som er problemet er at hele dritten henger etter du fjerner luftfilterboksen, så da må du lage et stag som kan holde filteret over "bakken" :) Skal få tatt bilde av den og... hehe, merker at det er lengesiden jeg har vært her nå. hehe Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gotthard Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 mye lyd og ujevn gange? Siter -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- Opel Insignia sport tourer 2009 Kia Soul 2018 Golf 5 1,6L 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Harald Skrevet April 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 mye lyd og ujevn gange? Ble fet lyd ja;), Men litt ujevn gange når motoren er helt kald.:) Siter 1989 VW Passat GT stv. 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Harald Skrevet April 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Du finner det i tråden min, men nå har jo biltema kommet med adaptere så hvorfor slite seg ut med det da? :) hehe. Det eneste som er problemet er at hele dritten henger etter du fjerner luftfilterboksen, så da må du lage et stag som kan holde filteret over "bakken" :) Skal få tatt bilde av den og... hehe, merker at det er lengesiden jeg har vært her nå. hehe Jepp:) Var på biltema og kjøpte brakett, la bare kon filteret i den nedre delen av boksen jeg..:P Så slapp jeg å henge det opp med noe:D Siter 1989 VW Passat GT stv. 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Harald Skrevet April 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Ok... Er det noen som har kjøpt powerfilter på biltema da? jeg er noe skeptisk til at det blir å funke... Hva er det beste filtret? hvem skaffer dette? Liker ikke powerfiltrene fra biltema, Er bare en slags "Myggnetting" i front av huset, som bare stopper de største partiklene, men ikke finkornet sant o.l som det kan bli mye av fremme der, Er vel K&N og Greenfilter som ligger høyest på den lista tror jeg:) Har et lite K&N filter med sånn carbondeksel rundt og det skal visst være ganske bra..;) Siter 1989 VW Passat GT stv. 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg