Gå til innhold

19t På B230ft

Ranger emnet


940T

Anbefalte innlegg

#delene på turbon må vries for å passe,må vel bort med en styrepinne eller 2.

#blir noe kødd med ene skruen som holder turboen imot manifolden,må vel borre bort gjengene og slipe plass til en mutter på baksiden.(dette kommer ann på hvilket eksoshus den har)

#ny brakett til wastegateklokka.

#ny flens til downpipen/eksosen må sveises om.

 

Dette er iallefall det viktigste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får disse turboene bolt-on ja, men det er med avgass-hus nr 6. Altså det med 2.25" utblås eller hva enn det er, mange påstår at det med vinklet avgass-hus fløder bedre..

 

Personlig holder jeg på å modde en 18t, og tror det blir tøft med 3" utblås ;)

1996 Volvo 945 Racewagon

X 1986 Volvo 745 Racewagon

 

Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinklet ja. Koster 8098kr. Fikk den spesifisert til 1,2 bar grunntrykk uten tillegg. Kunne få den "portet" opp til å yte ca 320-340hk for 1500 ekstra.

´94 945: B230FT SOLGT

´95 850 : B5252S- SOLGT

´86 240 : B230A- SOLGT

´83 240 : B230A- SOLGT :( gobilen

´85 360 : B200K- SOLGT (SPIKER)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår