2mas Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Hallo i luken! Enkelte av Pioneer sine spillere har OEL display som tillater at man kan lage sine egne bakgrunnsbilder/filmer osv. DEH-P75BT har også slikt display og det står at denne er "OEL Screensaver Studio ready". Kan noen fortelle meg hvordan dette fungerer i praksis? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
waxman Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Ta en tur til OEL Screensaver Studio ::::: PC LINK3 ::::: Du laster ned gratis software, så kan du legge til egne bilder og filmer som snurrer i bakgrunnen på spilleren. Tøft til show, men selvfølgelig totalt unyttig :spin Siter Søvnløs om natta og bevisstløs om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mas Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Ta en tur til OEL Screensaver Studio ::::: PC LINK3 ::::: Du laster ned gratis software, så kan du legge til egne bilder og filmer som snurrer i bakgrunnen på spilleren. Tøft til show, men selvfølgelig totalt unyttig :spin Takk for svar. Har lastet ned programmet og laget noen greier, men hvordan får jeg fila fra CD'n over/inn i spilleren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
waxman Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Les i manualen til spilleren. Husker ikke akkurat hvor i menyen det var. Såre enkelt iallfall. Siter Søvnløs om natta og bevisstløs om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantera Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Hei, sorry at jeg kommer med spørsmål som ikke følger "pioneer display" problemet, men driver å kobbler, sub og forsterker, dvs Sound magus 1502 og JBL P1222 med to 2ohm spoler, og det jeg lurer på er:skal jeg kople paralelt,og få 1ohm drift, eller serie og 4ohm for å få best lyd ? Siter Panthera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mas Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Les i manualen til spilleren. Husker ikke akkurat hvor i menyen det var. Såre enkelt iallfall. Jeg har lest så øya er såre, men finner ikke noe info om Screensaver Studio e.l. Kanskje P75BT ikke støtter denne funksjonen likevell?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blogz Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Hei, sorry at jeg kommer med spørsmål som ikke følger "pioneer display" problemet, men driver å kobbler, sub og forsterker, dvs Sound magus 1502 og JBL P1222 med to 2ohm spoler, og det jeg lurer på er:skal jeg kople paralelt,og få 1ohm drift, eller serie og 4ohm for å få best lyd ? Prøv begge. Power elementet trenger mye strøm.:scared Siter What good is your 400bhps and sportsuspension when the road is gone due to global warming? Gotta have a big car for that... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
waxman Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Jeg har lest så øya er såre, men finner ikke noe info om Screensaver Studio e.l. Kanskje P75BT ikke støtter denne funksjonen likevell?! Hehe, du har rett. Den gjør ikke det. Kjipt. Siter Søvnløs om natta og bevisstløs om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg