Gå til innhold

Editon38 bilder

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Dette er bilen til kompisen min Dave. Før kjørte han på 8-13 med 195/45-13. Kan skrive under på at det ble "ganske lavt" :D

Hjulene som sitter på nå er fra Renault turbo. Senket et sted mellom 80-120 mm

DCP_3900.jpg

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Polo Classic

Dette er bilen til kompisen min Dave. Før kjørte han på 8-13 med 195/45-13. Kan skrive under på at det ble "ganske lavt" :D

Hjulene som sitter på nå er fra Renault turbo. Senket et sted mellom 80-120 mm

DCP_3900.jpg

tøft og se at det er flere med 32b... sjeldent man ser sånne på nettet også som er gjort noe med.

Tror jeg har sett den med de felgene i et blad ell no.. mener det var no sånn reklame for en vw klubb eller noe jeg så når jeg var på shariff faktisk.. hehe mulig det var i et bilblad bare et bilde fra et treff... uansett så var den mildt sagt LAV ja.

Vet du noe om hva slags modifikasjoner han har gjort ellers med den eller? og hva han har brukt for å få den så sinnsykt lavt?

mvh

vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så mye som er gjort med den. Kappet fjærer, glatt bakluke, ny grill. Hadde bilde av den i reportasjen fra GTI Internationals i fjor i klubbavisen.

Ikke lett å få tak i skikkelig senkesett til den. Vi brukte den i år til å dra midtmotor Derbyen til GTI Internationals

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Polo Classic

Ikke så mye som er gjort med den. Kappet fjærer, glatt bakluke, ny grill. Hadde bilde av den i reportasjen fra GTI Internationals i fjor i klubbavisen.

Ikke lett å få tak i skikkelig senkesett til den. Vi brukte den i år til å dra midtmotor Derbyen til GTI Internationals

veit vanskelig det.. men passer fra audi 80 b2 foran i alle fall, bak er det verre,

fikk tips av en om å sjekke en tysk side der fant jeg 80 senk foran til audi 8o, og det passer jo over.. men bak er som sagt værre..

kappa mye han da? hehe var jo vildt laav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Originally posted by passat kara

tøft og se at det er flere med 32b... sjeldent man ser sånne på nettet også som er gjort noe med.

Tror jeg har sett den med de felgene i et blad ell no.. mener det var no sånn reklame for en vw klubb eller noe jeg så når jeg var på shariff faktisk.. hehe mulig det var i et bilblad bare et bilde fra et treff... uansett så var den mildt sagt LAV ja.

Vet du noe om hva slags modifikasjoner han har gjort ellers med den eller? og hva han har brukt for å få den så sinnsykt lavt?

mvh

vemund

Understell:

Oh yeah daves passat has shortened front springs PI i think with Avo polo

adjustable rear coil-overs with i thinki stock passat estate rear springs

which have been shortened abit. The car handles The Nuts and shoots round

bens and roundabouts at ungainly speeds, he gets it propa sideways sometimes

but has a perfectly balanced natural, slightly understeery nature but

handles so good it surprises you every time you get in it really... Was

even better with the 8x13's!!

Motor

Dave's passat has a 2E 2-litre 8V from we think a mk3 Golf gti which Jabba

had lying around back a little while ago, A1.8 gti engine wiring loom and

ecu (digifant), audi 2-litre throttle body/inlet manifold, Golf gti 5bar

fuel pumps mounted under rear, Large air filter and straight through exhaust

using 1,8 passat downpipes(added lambda), 2,5"bore system de cat with

stainless rear end can - guru made.

The engine is a tight fit under the bonnet (cam cover rubs a little)

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

Lenke til kommentar
Del på andre sider