opelomega Skrevet November 7, 2003 Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 Har opp gjennom årene hatt en del PG-forsterkere, i flere serier. Den minste, M25, på 2x25W rocka med 2x12" CV XL og CV 6" i hattehylla! Den største, ZPA 0.5 spilte aldeles utrolig detaljert spesielt oppover i registeret, kanskje litt tynnere i bunnen. Har også brukt delefiltre og PS's BassQube og vært meget godt fornøyd med sakene. Skal du ha bassforsterker, få tak i en eller to MS2250. 2x250W konservativt oppgitte watt som varmer lakken av bilen din ;) Hvis jeg noen gang skal bygge meg et nostalgianlegg (får råd til bil nr to og anlegg) vil jeg prøve å få tak i en PG FrankAmpnStein. En meter med vellyd og trøkk i svart og rosa med tilhørende delefilter. Boston Acoustics RallieSeries framme, BA 6x9 i hattehylla og en CV-XL sub montert openair! Alt i en Mercedes W123. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet November 7, 2003 Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 hehe. det hørtes kult ut. PG er rått Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg