Glenn_Gullikstad Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Jeg vil gjerne at det skulle ha vært en caprice "tråd" inne på chevrolet Forumet:):usa: Siter Chevrolet Caprice 5,7L V8 Beste bilen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Det er fiksa! :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn_Gullikstad Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 dæven genialt:) Siter Chevrolet Caprice 5,7L V8 Beste bilen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy350 Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Men hva med Bel Air og Biscayne da? Townswood, Brookwood og Kingswood stasjonsvogner? ;) Egne tråder for dem, eller samle alle "full-size"/"b-body" biler i ett forum? Eller gjøre som vanlig og bruke Amcar-forumet :) Siter Christian '77 Caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn_Gullikstad Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Men hva med Bel Air og Biscayne da? Townswood, Brookwood og Kingswood stasjonsvogner? ;) Egne tråder for dem, eller samle alle "full-size"/"b-body" biler i ett forum? Eller gjøre som vanlig og bruke Amcar-forumet :) eller bare spørre hvis du vil ha dem så fikser mod:) Siter Chevrolet Caprice 5,7L V8 Beste bilen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy350 Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Var mest ment som litt tull, hadde det vært opp til meg skulle det vært delt inn i A-, B-, F-, osv osv "body", men det funker fint sånn som det er idag. Dvs, blir sjelden brukt uansett mener jeg... Siter Christian '77 Caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg