tomeberg Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Jeg har en Audi Coupe 93mod med 2,6 v6 motoren. Hver gang jeg skrur på tenninga, men ikke starter motoren så går turtelleren opp til 900 omdreininger. Alt annet fungerer som det skal, jeg har ikke turt å starte motoren siden jeg så det. Hva kan være galt? Siter 93' Audi Coupe Quattro 2,6l V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomeberg Skrevet Juni 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2008 Jeg starta motoren et par dager etterpå uten at noe spess skjedde. Etter jeg hadde gjort dette sluttet den med det tullet, det varte et par måneder, men nå har den startet med det igjen, bare nå går den opp til 400rpm. Skjønner ikke hva som kan være feil:S noen som vet? Siter 93' Audi Coupe Quattro 2,6l V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2008 Hallgiveren? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg