Datsun Diesel Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Går det ann å sette girkasse fra lastebil i datsunen min. trenger flere gir når jeg drar tungt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Nei Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Beklager off-topic men; Hahahah :D Så for meg en litten Cherry eller noe Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Sett på en el overdrive på kassa, å kopple den slik at du splitter alle girene og ikke bare det høyeste giret Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Datsun Diesel Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Jeg går for lastebilkassa nærmere sagt en som har sitti på en scania 142h Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Og hvordan i h. har du tenkt å få den til å passe på motorn din, og i det hele tatt inni bilen din? :) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Datsun Diesel Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 jeg støyper clutch og med et sveiseapparat går alt an:win Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 og hva slags datsun skal liksom dette inn i? lukter lurium lang vei dette... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Datsun Diesel Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 kassa skal inn i ein laurel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 hmm, kanskje flytte tråd til skryt&skrøner? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 haha den kassa veier jo over 100kg bare så det går vell strøkent det:) Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Datsun Diesel Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 haha den kassa veier jo over 100kg bare så det går vell strøkent det:) Det er bare jenter og homoer som ikke klarer og løfte den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Manuellkassa i Laurel holder da i massevis. Automaten derimot er ikke glad i trim o.l. Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Hva med annen utveksling i bakakselen, hvis bilen er for langbeint til ditt bruk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Jeg går for lastebilkassa nærmere sagt en som har sitti på en scania 142h Er bare høy og lav serie på den, du må nok ta fra en 143 serie for å få splitten også Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg