Gå til innhold

Hjelp corolla 1999 stv. terra :)

Ranger emnet

Corollalex87

Anbefalte innlegg

Hei hei alle sammen.

da har jeg registrert meg på dette forumet :)

og har akkurat kjøpt meg en ny bil

FINN bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler.

det jeg tenkte på var om åssen muligheter det er til trim?

og styling innvendig og utvendig.

det følger med senkesett med bilen som skal settes på og anlegg følger med :) så det trenger jeg ikke tenke på.

Takker for alle som kan hjelpe meg og kanskje gi meg noen tips og kanskje noen linker til sider med litt stuff :)

Toyota Corolla Stv Terra sport 1999 - still going strong

Ford Sierra 2.0L CL 1988 - R.I.P

*Burn Rubber Not Your Soul*

- http://WWW.STREET-GARAGE.COM -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm ok. nei jeg tenkte ikke å bruke så altfor mye tid og penger på å fikse motor og lignende. hørte av en kompis av meg å fikse, KN filter, og trim potte hele veien, gjorde mye, er det sant at det hjelper mer en litt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ikke sant :) ja fikk høre av en kollega av meg som sa at på den bilen er det ikke mye man får gjort for å få ytelse, untatt og bytte motorolje, og bruke dyserens i motoren det kunne visst gi litt effekt forskjell.

men må jo ha litt go lyd til bilen da så tenkte og kjøpe kn filter, men er litt usikker på hvor, biltema? torshov? noen tips?

og noen som vet om og kan gi meg tips om eksosanlegg? :)

stylingmessig så skal jeg hvertfall fikse soting i rutene, setetrekk, kanskje få hjelp til å sette på senkefjærer men fikk også beskjed om hvis jeg bare satt på senkefjerene ble mye av veigrepet dårligere så han ba meg kjøpe gule konidempere men det er altfor dyrt for meg :P hehe..

men takker for styling og interiørtips også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fuker sikker med eit filter fra biltema men er mykje same vor du kjøper de eg hadde berre eit billig universal filter på min

er ikkje så mykje du må gjøre med ekksosanlegge berre og bytte ut bakerste påtte så får du lyd ;) men eg jo selfølglig best og bytte heile vegen for og få lit efekt ut av den

du får senkefjøre av tte og dei fuker bra eg har berre senkfjøre på min og den ligger som støpt på vegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde 1,3 l i min corolla før . fra før var jeg vandt med en lat volvo 360 å overgangen var morsom ! men, gikk veldig lei av og bli fra kjørt av gamle volvoer og div sånt. bytta til 1.8l ( 115 hk ) har nå kjørt meg lei av denne motoren og . nå går jeg bare og tripper og håper det er noen som vil kjøpe avensisen min snart så jeg kan bli kvitt denna " late ,treige,kjedlige motoren" som er der nå og får in en 1,6 20v black topp på 170 hk . tro meg det er gøy ! ( har selv testa en i en carina e i forje uke og det gikk!! :))

Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine express
Honda del sol 1993 mod
Toyota corolla e10
Toyota corolla ae92 2dørs cupe
Subaru Forester 98mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider