BurleY Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Heisann! http://www.irmscher.de/pictures/artikel/i2901422.jpg Jeg har hatt lyst på denne spoileren en stund nå, men jeg er ikke heilt sikker. Har googlet en stund nå men finner ingen gode bilder av biler med denne spoileren montert. Er det noen inne her som har bra bilder av denne spoileren montert på en vectra b? På forhånd takk for svar :) Mvh Kristian Siter Kristian Bjørke Uansett hva du gjør eller har så er det alltid noen på Bilforumet som ikke liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurleY Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 Ingen? :) Siter Kristian Bjørke Uansett hva du gjør eller har så er det alltid noen på Bilforumet som ikke liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clawhammer Skrevet Februar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 vel ser slik ut på combi ;-) liker den veldig godt jeg.. Siter Lexus is200 TTE Opel Vactra B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurleY Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 Takk for svar :) Har du et bilde hvor man ser bilen rett ifra siden? Så man kan se profilen på spoleren litt bedre? Hvor høy den er og hvor mye den bygger bakover/utover. Hvordan festet du den? Mvh Kristian Siter Kristian Bjørke Uansett hva du gjør eller har så er det alltid noen på Bilforumet som ikke liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clawhammer Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 kan ta bilde senere nermere fra siden.. vet ikke hvordan den er festet kjøpte bilen me den på.. ser ut til at den er festet med tec7 eller sicaflex.. bygger 1 til 3 cm.. å litt bakover også.. ser bra ut spør du meg.. Siter Lexus is200 TTE Opel Vactra B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurleY Skrevet Februar 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 Det høres bra ut :) Takk for svar :) Siter Kristian Bjørke Uansett hva du gjør eller har så er det alltid noen på Bilforumet som ikke liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg